VikinGz Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg har krangla litt med morsjan i det siste Jeg får ikke kjøre me hu når hu har lånt den bort Kan jeg kjøre uten? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hvorfor låner hun den bort når de koster 16kr? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Kan jeg kjøre uten? 8774264[/snapback] nei, du øvelsskjører da strengt tatt ikke og kan få utsettelse på lappen, samt at vedkommende som kjører med deg vil bli straffet. Så det bør du ikke gjøre Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Finn en lapp, finn en rod tusj tror du sjonner resten Lenke til kommentar
V-by Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Finn en lapp, finn en rod tusj tror du sjonner resten 8775563[/snapback] Gjorde jeg hver gang jeg skulle kjøre fra jeg var 16-18 Det er straffbart å øvelseskjøre uten "L" Men gjør som Ståle sier, lag deg en selv Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Bare å kjøpe en ekstra eller lage selv som nevnt. Statens vegvesen deler de også vel ut gratis, gjorde det ihvertfall før. Her får du så mange Ler du vil gratis: http://www.vegvesen.no/cs/Satellite?c=SVVa...kkelMedRelatert Endret 4. juni 2007 av KVTL Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Merkelig nok, så tror jeg det ligger noe i den avataren din VikinGz Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Merkelig nok, så tror jeg det ligger noe i den avataren din VikinGz 8781446[/snapback] hehe... Ok bare lurte egentlig... mamma som er fjern ^^ hu ville ikke kjøre med hjemmelaga og måtte på liv og død låne den bort når jeg hadde tid til å kjøre så får vell kjøpe en og alltid ha med meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå