Zenit Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Heisann, Trenger litt hjelp for å prissette en god core 2 duo maskin. Har nemlig en bærbar nå som får duge som desktop inntil videre. Kun kvalitetskomponenter her, bygget for å være så stillegående som mulig og det er den. - Intel Core 2 Duo E6400, 2.13Ghz - Ninja Scythe prosessorkjører - Asus P5B-E Plus hovedkort P965 chipset - 2GB Kingston ValueR PC5300 DDR2 minne - 2 stk. Samsung T166 320GB Sata-II disker - Seasonic S12 500W PSU - Asus 7900GS PCI-E 256MB ram - Zalman VF900 skjermkortkjøler - Samsung SATA DVD-brenner - Antec Solo kabinett - 2 stk. Nexus Real Silent vifter (cpu og bak i kabinettet) Maskina er 4 mnd. gammel, men selges uten windowslisens. Jeg er student, så får lisens gjennom skolen. Jeg tenkte i utgangspunktet på ca. 5000, men tror jeg kan kanskje forvente litt mer. Det som bekymrer meg mest er om jeg burde selge den nå som det er sommer, selges jo ikke fullt så mye datadeler om sommeren. Kan det være lurt å vente til august? Problemet er jo prisfall, er kanskje like greit å slå til nå når jeg likevel skal bli kvitt den? Takker for alle innspill. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 5000 er ingen dum pris for det der nei, som du sa. Men tror ikke du kan få mer, kanskje på finn Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Hmm.. oki. Får satse på 5000 i første omgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå