QXLNO Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 NOEN SOM HAR EN HANSOL DYNAFLAT SKJERM 720D?????? ER DEN BRA? FINT VIST DERE KUNNE SVARE PÅ [email protected]!! TAKKER PÅ FORHÅND!!!!! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 NOEN SOM HAR EN HANSOL DYNAFLAT SKJERM 720D?????? ER DEN BRA? FINT VIST DERE KUNNE SVARE PÅ [email protected]!! TAKKER PÅ FORHÅND!!!!! Ro den litt med den caps-locked ! Det er slitsomt og unødvendig Jeg har ikke den skjermen, så jeg ville bare si fra om det med caps-locken blir ikke tatt i mot så godt på dette forumet :wink: Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Kjenner en kamerat som har denne skjermen, og han er fornøyd. Men alt kommer an på kravene. Personlig synes jeg skjermen er for dårlig bla. pga. følgende: bildet er ikke _helt_ flatt selve skjermen ligger for dypt inne i kabinnettet (for lang avstand fra glass i skjerm, dette kan skape skygger osv) Har du penger til en bedre skjerm så bruk dem på nettopp det! Hadde jeg vært deg ville jeg funnet noen andre skjermen som du kunne hatt råd til og søk etter disse i google, og hw.no forum. Lenke til kommentar
Nzo* Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 har denne skjermen og er storfornøyd Lenke til kommentar
QXLNO Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 Kjøpte den nå..... utrolig bra.. .det er bare bortskjemte drittunger som klager på denne skjermen. Ingen 17" er like bra.. så på samsung sin.... skjermen var like langt inne i "kabinnettet" som du kalte det 720D er helt lik 720ED bare slik at alle vet det:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå