Mott Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg skal kjøpe nye deler til PCen min, hva synes dere om dette: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=48198 Pluss følgende komponenter jeg har fra før: Nec DVD leser/brenner 3550 Hiper Type-r 580 W Antec Performance One P180 sølv Creative Audigy 2 ZS Så Hva synes dere, noe jeg burde erstatte elelr lignenede, Jeg har windows fra før. Lenke til kommentar
alfredsn Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Ser veldig bra ut den der Ville gått for den Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Skal du klokke? Hvis ja, kjøp GTS 640 MB og spar inn på CPUen (f.eks. E4300, E6420). Lenke til kommentar
Mott Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Tror ikke jeg skal klokke, men skal forsøke meg litt. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Hva synes dere om disse komponentene: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=48500 Noen som mener noe om dette PS: Det skal handles fra komplett.no og Digitalimpuls.no Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Vel! Flott og klokkervennlig HK Kanskje ikkje så klokkevennlige RAM brikker, men siden du skal kjøre stock så går det sikkert greit, sjølv om eg ville ha invistert i litt bedre RAM brikker. Prosseroen er jo konge! Både overklokka og orginal! Lykke til! Lenke til kommentar
Mott Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Thx, Da får jeg skrape sammen pengene Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Kanskje ikkje så klokkevennlige RAM brikker, men siden du skal kjøre stock så går det sikkert greit, sjølv om eg ville ha invistert i litt bedre RAM brikker. 8793350[/snapback] Kan jo klokke opp til 400 FSB med 1:1 uten å overklokke RAM. Det gir 3,6 GHz CPU! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå