OddZen Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Dette er da den store bildetråden for stygge og harrye bilder av deg selv. Post bilder av deg selv der du lager grimaser, eller bilder hvor du rett og slett ser stygg eller harry ut. There is nothing to be afraid of, we all can be ugly! Her er et par eksempler Still going strong Vakker.. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Naturlig skjønnhet Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Haha:) Lag flere da vell. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Syntes jeg har bidratt med nokk foreløbig Nå er det andre som må vise hvor utrolig vakre de kan være Men kan ta med meg bad santa bildet mitt. Syntes jeg ser djevelsk vakker ut på det bildet der. Endret 3. juni 2007 av LeanFear Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Denne tråden blir neppe noen stor suksess. Bare trådstarter som poster så langt. Ikke er jeg sikker på at det er noen god ide heller, husk at bilder på internett (og det gjelder de som postes her på forumet også) aldri blir borte igjen. Bruk RRP til å poste normale bilder av dere selv, og spar de stygge til festlig lag med venner og kjente. Denne tråden stenges. Reaksjoner og spørsmål kan dere ta på PM. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg