Gå til innhold

Den dxdiag filen

Anbefalte innlegg

Vel pc min er føkked, så tenkte å bygge en pc sammen med en kammerat.

Derfor lurer jeg på om noen med en bra pc kunne sende meg dxdiag filen deres så jeg kan se hvilket skjermkort, hvor mye gb ram osv. Som sagt hva jeg skal ha i pc.

Blir mye lettere med dxdiag for da kan jeg se sånn ca. alt jeg trenger bare ved å gå igjennom filen.

Vet ikke om dette er riktig plass, men minne har jo noe med tråden min å gjøre og. Fant ikke noe bedre sted å poste den.

Mvh DNA.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare lage en tråd etter malen denne kategoriens sticky lister hvor du spesifiserer kriterier, bruksområder og prisklasse og ber om anbefalte oppsett på normal måte?

Jeg tviler sterkt på at data om systemet blir lagret i dxdiag.exe, så selv om noen sender deg den vil du bare se data om systemet den blir kjørt fra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...