goliatmo Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Jeg har bestemt meg for å begyne å røyke pipe, men da jeg har null erfaring med hverken tobakk eller piper trenger jeg svar på et par spørsmål. Først og fremst lurer jeg på hvor (i Oslo) jeg får kjøpt piper og hva evt. prisen er. Hva koster egentlig tobakk og hvor stor forskjell er det på billig tobakk og dyr tobakk? Jeg leste på nff at jeg burde kjøpe i en tobakkbutikk for det smaker mye bedre, igjen, hva er pris og smaker det veldig mye bedre? Dette kunne kansje vert tatt opp i røyke tråden, men da jeg snakker om piper og ikke røyk mente jeg at det ble feil. Er moderator uenig ber jeg ydmykt om unskyldning og spørr der istedet. Jeg veit at det å røyke er fryktelig dumt (så dere trenger ikke å minne meg på det), men jeg mener at jeg iallefall må ha prøvd pipe. Desuten kommer jeg mest sansynlig bare til å hoste opp masse røyk og kaste pipa edit: Hva syns erfarene røykere om ibenholtpipa fra shangri-la? Er iallefall nerme og ser ut som en god pris.. Endret 3. juni 2007 av goliatmo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hva med hookah? http://www.smoking-hookah.com/index.asp?agent_camp=16513001 Ole Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Hva med hookah? http://www.smoking-hookah.com/index.asp?agent_camp=16513001 Ole 8774913[/snapback] Har røykt vannpipe i en park engang, og det var utrolig digg Men digger hele smaks greia med tobakkspiper, desuten er det mye med flegibelt edit: hmm.. kansje du har et påeng.. men er det vanskelig å skaffe liten uten å bestille over net? Endret 3. juni 2007 av goliatmo Lenke til kommentar
Namek Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Pipe kan du få kjøpt i byen, trenger ikke koste så veldig mye.. Det er vansklig å røyke pipe, men er godt når man får det til;) Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Pipe kan du få kjøpt i byen, trenger ikke koste så veldig mye.. Det er vansklig å røyke pipe, men er godt når man får det til;) 8775170[/snapback] Hvor i byen? Hvis jeg stikker til jernbanetorget og spørr meg litt frem så finner jeg det lett? og kommer jeg langt nok med 200? Hva er det som er vanskelig? Tror nok jeg kommer til å streve med å tenne den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå