Gissan Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Heihei.. Trenger litt kritikk på dette måkebildet. Legger ut tre forskjellige versjoner av bildet. Versjon 1 Versjon 2 Versjon 3 På forhånd takk.. Lenke til kommentar
Momo Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Jeg synes generelt det blir for lite dynamikk i alle bildene, men en måke er da også en kjedelig fugl! Av bildene du har laget så er det 1 jeg liker best, tror jeg... :O) Endret 3. juni 2007 av Momo Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg ville sagt nummer 2. Men de var litt uskarpe da.. =/ Lenke til kommentar
GLN Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg synes de var uskarpe, og så falt fokusen bort fra vingene, mest til kroppen, skulle heller prøvd og få hele fuglen klar, og hatt en uskarp bakrunn. Likte 2 og 3 best Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg synes også 2 var best. Men det kan jo komme ann på situasjonen. Hva er det du skal bruke bildene til? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Jeg synes de var uskarpe, og så falt fokusen bort fra vingene, mest til kroppen, skulle heller prøvd og få hele fuglen klar, og hatt en uskarp bakrunn. 8774135[/snapback] Det var liksom poenget, da? Hvis du vet hva bevegelsesuskaprhet er, så fremhever det en følelse av bevegelse, ved å ikke fryse bildet, slik du mener jeg burde gjort.. Men hver sin smak.. Jeg ville sagt nummer 2. Men de var litt uskarpe da.. =/ Så nå at hodet, stjert og bein ble uskarpe.. Det har tydeligvis skjedd i rezising-prosessen, da bildene i full størrelse er skarpere.. Bruker bildet som bakgrunnsbilde (ikke croppet), og da ser jeg ingen tegn til uskarphet, utenom på vingene.. Skal se om jeg finner et eksempelbilde.. Red.: Her har vi det.. http://foto.no/bildegalleri/images/b_314270.jpg http://bildr.no/image/72214.jpeg Endret 3. juni 2007 av Gissan Lenke til kommentar
sthlm Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Synes tonene på versjon 2 passet best.. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg likte blide nummer 3 best Syntes du har fått til et bra inaction bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå