themaceman Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Har lett litt på diverse sider etter drev som vil øke toppfarten på NSR'en min, men har ikke funnet stort enda. Hadde vært fint om noen kunne hjelpe meg litt med dette . Takk på forhånd. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Se hvor mange tagger du har bak, så jo mindre du har bak, feks du har 50 tagger på bakdrevet nå, så slenger du på 45 bakdrev. Eller større framdrev, med flere tagger. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Hvordan skal jeg se det? Prøvde, men kjedet er jo maks i veien. Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Prøv igjen, og ikke gi opp når du ser kjeder står over. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Prøv igjen, og ikke gi opp når du ser kjeder står over. 8773957[/snapback] Men lol, kan jo ikke telle når kjedet er der . Kjører med de originale drevene forresten. Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Prøv igjen, og ikke gi opp når du ser kjeder står over. 8773957[/snapback] Men lol, kan jo ikke telle når kjedet er der . Kjører med de originale drevene forresten. 8773966[/snapback] Klart du kan telle selv om kjeden står på, er jo tross allt hull i kjeden som tennene stikker inn i... Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Det var pissvanskelig :( . Vel, tar turen ut og prøver any minute Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Er ikke værre å prøve å søke på google om hva som er orginal drev strl da? Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Eller kikke på siden av drevet. Står ofte ett tall der, og det tallet sier hvor mange tenner det har. Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Står det ikke i vognkortet hvor mange tagger det er på bakdrevet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå