Gå til innhold

Multicom Asus Z96S

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan yter 8600M kontra 7600 512 mb ala det som sitter i zepto 6214?

Helt umulig å finne en pen PC som kan fungere til spill jo. Og nei, Zeptoene har ikke pent design.

Besynderlig at jeg ikke finner noe om Asus Z96S på noen andre sider enn hos multicom. Er dette et ekkelt multicom-produkt?

Endret av LoKe2k
Lenke til kommentar

Irriterer meg at W3J ikke lages lenger, og at man bare kan få den med gammel innmat. Utseendet på den er noe av det beste jeg har sett blant bærbare.

Er det noen som vet om det kommer noen Asus med den type design, santa rosa og 8600M GT?

Edit: Ser at W7s kommer, men dessverre bare med 8400M GS. Liker heller ikke den dominerende webcam-detaljen. Nesten så jeg kjøper den 1,5 år gamle W3J. Sykt å betale så mye for en så utdatert pc men.

Endret av Darx
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Hvordan yter 8600M kontra 7600 512 mb ala det som sitter i zepto 6214?

Helt umulig å finne en pen PC som kan fungere til spill jo. Og nei, Zeptoene har ikke pent design.

Besynderlig at jeg ikke finner noe om Asus Z96S på noen andre sider enn hos multicom. Er dette et ekkelt multicom-produkt?

8792147[/snapback]

Jeg har desverre ikke noen kilde til dette, men jeg mener at det ble nevnt i zepto 6625 eller ifl90 tråden at det var omtrent 100% raskare enn 7600.

Lenke til kommentar
Hvordan yter 8400M kontra 7600 512 mb ala det som sitter i zepto 6214?

8792147[/snapback]

Jeg har desverre ikke noen kilde til dette, men jeg mener at det ble nevnt i zepto 6625 eller ifl90 tråden at det var omtrent 100% raskare enn 7600.

8792577[/snapback]

utifra denne lista, så yter 8600M GT ca 60% mer enn 7600. (3300 mot 1900 i 3dmark06). I tillegg vil 8600M GT yte mye bedre i Dx10-spill

Endret av Darx
Lenke til kommentar

8792147[/snapback]

Hva du mener med 'ekkelt multicom-produkt' skal jeg ikke spekulere i, men Asus Z96s er naturligvis produsert av Asus, om det er det du sikter til?

Om du er ute etter en gaming-pc der det er satset litt på design kan du jo se på Asus G1S og se om den er noe for deg... ingen bilder ute enda, men vil tro den utseendemessig vil ligne veldig på nåværende Asus G1, men i motsetning til denne har den Santa Rosa-hardware og Geforce Go 8600GT skjermkort. Priser fra i underkant av 15 000.

Lenke til kommentar

Synes dere virkelig at en PC med A W S D og webcamet merket i limegrønn har et stilig design?

Takk for forslaget altså. Specsene var bra, og utseende var jo greit nok, men de kunne spart seg for de heselige grønne detaljene og heller gjort den mer likandes for resten av befolkningen. Den er jo rett og slett harry. Jeg har ingen blå metallic manta som kjøretøy.

Jeg vil ha en stilren en(De som folk ofte kaller business-modeller). Jeg synes W3J var ganske stilig. Stilren og pen, men ikke kjedelig.

Når det kommer til skjermkort så er det Asus 8600 GS, ikke GT som følger med asusen. Men jeg ser ut i fra det chartet du gav meg at GSen yter litt dårligere enn 7600 GT. =\

Flere snille hw-folk som har noen ess i ermet med stilige, stilrene pcer som kan kjøre spill? 15,4" maks takk. Pris: Mellom 10-20.

Darx: Asus w7s leveres med 8400M ikke 8600..

Hah.. spenstig fra Toshiba.. Qosmio G45. Synd den kommer til å være tung og 17 tommer.

Endret av LoKe2k
Lenke til kommentar

hvis det hadde vært aktuelt for meg å kjøpe en maskin med widescreen kunne jeg alltids levd med fire grønne flekker på tastaturet og en grønn stripe øverst, G1S er fortsatt stilren og solid (og dessverre litt tung pga dette, 3,3 kg).

G1S leveres ut fra de kilder jeg kan se med 8600GT. om du snakker om Z96S så er det vel ingen som har sagt noe annet enn at den leveres med 8600GS?

Lenke til kommentar
Darx: Asus w7s leveres med 8400M ikke 8600..

Så det, enda mer synd. Har forandret nå.

Rart at zepto kan presse 8600GT og alt det andre inn i et så lite kabinett, mens Asus må bruke de store G1-kabinettene.

Endret av Darx
Lenke til kommentar

Noen som har bilder av Asus Z96S? Eller brukererfaringer med denne? Eller om noen som vet om den sammenfaller med en annen Asus modell? Liker denne, og vurderer å kjøpe den.

Edit: Z96S :)

Endret av haaX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...