vegge Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Her kan dere komme med alt som relaterer til (Windows)bugs o.l. Selv har jeg bare disse bildene å henvise til..; Det gikk kanskje litt fort på slutten for dem som oversatte engelsk versjon av WinXP til norsk..? Har alltid lurt på hvorfor ordet "brukere" skal skrives med liten bokstav. Noen som vet? Tror det er slik i de tidligere Windows-versjonene også. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 ja faen BRENN MICROSOFT!!! *formatere og få vekk den dritten så fort som mulig* Lenke til kommentar
vegge Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 Hva bruker du da, Eksos? Linux? Synes ikke akkurat de små "feilene" jeg har funnet, er grunn nok til å brenne Microsoft. Faktisk er jeg veldig fornøyd med WinXP. Meget stabilt! Har selvsagt lyst å legge inn Linux, men orker liksom ikke.. Men ingen som hadde noe mer bugs-aktig å komme med? Lenke til kommentar
hurst Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Nå har jeg engelsk xp så du får ikke screenshot. Men dersom man i den norske winxp versjonen foretar en diskopprydding, som det så fint heter, kommer det opp et vindu der det står noe slik som: "Beregner hvor mye plass som kan frigjøres. Dette kan ta et paT minutter." Et pat minutter ja. Hvor lenge var det sa du?[/b] Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Hehehe, tydelig at det er noen som har "hurtigoversatt" her ja. Jeg har aldri sett noen av disse meldingene, men i Windows Media Player fikk jeg en gang opp følgende gullkorn: "DET HAR OPPSTÅTT EN INTERN" og valgene "Ja" eller "Nei". Godt jobbet microsoft! Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Åså denna er en gjenganger hos meg: "kan ikke slette filen. Filen eksisterer" Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Linux - less bugs for less bucks ;-) Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 når du er i menyen endre passord i brukerkontoer, heter bekreftknappen: "Eendre passord" merk, "endre" skrives med en -e Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Linux - less bugs for less bucks ;-) Rart det der mtp rh8 hihi men sikkert kun distron som jeg lasta ned det var no galt med Lenke til kommentar
vegge Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 "Eendre passord" Jep, stemmer det. Kan også huske dette, men får det ikke til nå. Kan feilen være rettet i SP1? Har du installert SP1, duronpowah? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Finnes en del morsomme feilmeldinger ja, ikke bare i Windows. F.eks "Feil: Ingen feil" og "Denne feilmeldingen skal ikke komme". Er veldig humor/tragisk for brukeren, men sier faktisk en god del for utviklerne. Førstnevnte kan være en feil i feilmeldingssystemet, sistnevnte kan komme pga dårlig koding (eventuelt testing) der en har områder i koden som aldri blir kjørt, eller som blir kjørt, men ikke burde ha blitt Har noen timer med programmering bak meg og jeg skjønner at slikt kan skje Lenke til kommentar
pekle Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Liste over nokre Windows bugs. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 "Eendre passord" Jep, stemmer det. Kan også huske dette, men får det ikke til nå. Kan feilen være rettet i SP1? Har du installert SP1, duronpowah? jeps, SP1 er innabords... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå