ErikBlodøks Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Ja da var Hour of Victory demoen ute. Den er på ca. 950MB. Man kan spille som en kommandant, snikskytter eller vanlig soldat. Selv synes jeg spillet ser helt forferdelig, og mer forferdelig var det å spille det. Kontrolleren er elendig, man snur seg utrolig sakte og ellers dårlig flyt. Grafikken er rett og slett utdatert. Her ser vi muddy teksturer hele veien og dårlige effekter. Selve gameplayet er tatt rett ifra Call of Duty serien, bare at her har de gjort det noen hakk dårligere ( Skyt tyskere for å nå mål X ). Helhetlig er dette utrolig tamt og kjedelig. Det gikk ikke mange sekundene før jeg lurte på når demoen skulle slutte. Og for å ikke snakke om spillets A.I. Steike, vi er i 2007, ikke 1997 Er så utrolig fint med Xbox Live og muligheten til å laste ned demoer, for da slipper man å kjøpe slikt søppel som dette! Hva synes dere? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Velkommen etter. Har vært ute ganske lenge. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Enig Dårlig AI og enda dårligere kontroller , grafikken er heller ikke noe og rope Hurra for. nei uff og uff , dette var skufende greier. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Den har vært ute lenge ja, men den ble tatt vekk samme dag som den kom ut først. Har spilt ferdig demoen, og sier bare: "Spill CoD 2/3!" Gleder meg til Brothers In Arms: Hell's Highway da Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 skal downzloaded det i slutten av neste uke =/ Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 det att det gjekk treigt og snu seg var irriterende..elendig spill more or less.. det som ikkje har prøvd det...ikkje kast vekk båndbredde på og laste det ned...er ikkje verdt det.. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 det att det gjekk treigt og snu seg var irriterende..elendig spill more or less.. det som ikkje har prøvd det...ikkje kast vekk båndbredde på og laste det ned...er ikkje verdt det.. 8774447[/snapback] Det første jeg gjorde var å sette sensivityen på maks, da gikk det bedre. Men ja, spar båndbredden til noe annet, dette var ikke noe særlig. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Faen heller, håpet på å provosere litt nå jeg, hehe ^^ Neida, det er godt dere er enige. Hvis ikke, hadde en tur til legen verdt å anbefale Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 møkka demo, føltes ut som Time Crisis i WW2 versjon :!: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ja dette var rimelig kjope saker ja. BIA:HH blir nok mitt neste WW2 spill ja Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Likte det ikkje her heller, syns kontrollen var treg og grafikken var ikkje akuratt det beste :/ havner nok ikkje i mi hylle nei. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Den trege kontrolleren fikser man hvis man holder ut lenge nok til å gidde å gå inn i menyen og forandre den. Problemet er om det er noen vits. Demoen ble ikke noe bedre av den grunn egentlig. Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Shitty. Skal ta det inn i mitt hjem da det koster 99.- kr i rotekurven bare for achievements. Lenke til kommentar
Typho Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Nei, dette var dårlige greier! Jeg så faktisk litt frem mot dette spillet. Dårlige kontroller og grafikk. Noen andre som også la merke til at det virket som det var dårlig kvalitet på lyden? Hvorfor spille dette når Call of Duty 2 og 3 overgår dette spillet til de grader. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 demoen var dårlig. siktinga var dårlig. man kan jo løpe rett på fienden uten å dø :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå