Gå til innhold

Hour of Victory Demo ute nå

Anbefalte innlegg

Ja da var Hour of Victory demoen ute. Den er på ca. 950MB.

Man kan spille som en kommandant, snikskytter eller vanlig soldat.

Selv synes jeg spillet ser helt forferdelig, og mer forferdelig var det å spille det. Kontrolleren er elendig, man snur seg utrolig sakte og ellers dårlig flyt. Grafikken er rett og slett utdatert. Her ser vi muddy teksturer hele veien og dårlige effekter. Selve gameplayet er tatt rett ifra Call of Duty serien, bare at her har de gjort det noen hakk dårligere ( Skyt tyskere for å nå mål X ). Helhetlig er dette utrolig tamt og kjedelig. Det gikk ikke mange sekundene før jeg lurte på når demoen skulle slutte. Og for å ikke snakke om spillets A.I. Steike, vi er i 2007, ikke 1997 ;)

Er så utrolig fint med Xbox Live og muligheten til å laste ned demoer, for da slipper man å kjøpe slikt søppel som dette!

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det att det gjekk treigt og snu seg var irriterende..elendig spill more or less..

det som ikkje har prøvd det...ikkje kast vekk båndbredde på og laste det ned...er ikkje verdt det..

8774447[/snapback]

Det første jeg gjorde var å sette sensivityen på maks, da gikk det bedre. Men ja, spar båndbredden til noe annet, dette var ikke noe særlig.
Lenke til kommentar

Nei, dette var dårlige greier! :thumbdown:

Jeg så faktisk litt frem mot dette spillet.

Dårlige kontroller og grafikk.

Noen andre som også la merke til at det virket som det var dårlig kvalitet på lyden?

Hvorfor spille dette når Call of Duty 2 og 3 overgår dette spillet til de grader.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...