Jooakim Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Hei, jeg holder på å fikse meg en webside - xhtml/css, php, javascript og tenkte å få inn litt flash òg. Jeg fikk idéen etter å ha sett på denne siden (sjekk grafene). Jeg har fått med meg at Macromedia og Adobe har flash-programmer, men hvilke av de anbefaler dere? Jeg trenger nok også noen nybegynner-guider. Endret 3. juni 2007 av Jooakim Lenke til kommentar
Cookiebird Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hei, jeg holder på å fikse meg en webside - xhtml/css, php, javascript og tenkte å få inn litt flash òg. Jeg fikk idéen etter å ha sett på denne siden (sjekk grafene). Jeg har fått med meg at Macromedia og Adobe har flash-programmer, men hvilke av de anbefaler dere? Jeg trenger nok også noen nybegynner-guider. 8773352[/snapback] Det er vel det samme. Altså, Macromedia, som tidligere laget Flash, Dreamweaver osv er nå kjøpt opp av Adobe, og de nye Flash vil dermed komme i CS-pakkene Selv har jeg Macromedia Flash 8 Pro, og elsker det, men startet med MX 4, for så å hoppe opp. MX4 er mye mer basis, slipper å rote så mye osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå