Jens viking Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) skal selge en 11 mnd telefon. gikk på netcom.no og fikk låsekoder og skrev dem inn i telefonen og fikk opp noe lignende som: "låst opp" men når jeg putter i et telenor simkort(var bundet til netcom) så får jeg starta den opp og slikt men ikke ringt ut og fått nettverk og sånn... simkortet har ikke vært i bruk på over 1 år.. når jeg nå taster inn samme låsekoder så får jeg på telefonen "ikke personifisert". Noen som vet ?? Endret 3. juni 2007 av vofif Lenke til kommentar
atLind Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Er du sikker på at SIM kortet virker? TIPS: Telenor kontantkort stenges hvis de ikke lades på 15mnd.. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) nå skjønner jeg ! jeg fikk telefonen for 18 mnd siden inkl simkort... og siden du nå sier at de stenger det etter 15 mnd uten lading så er det der problemet ligger!! Takk for hjelpa EDIT: solgte nettopp telefonen og simkortet hans fungerte Endret 3. juni 2007 av vofif Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) skal selge en 11 mnd telefon. gikk på netcom.no og fikk låsekoder og skrev dem inn i telefonen og fikk opp noe lignende som: "låst opp" men når jeg putter i et telenor simkort(var bundet til netcom) så får jeg starta den opp og slikt men ikke ringt ut og fått nettverk og sånn... simkortet har ikke vært i bruk på over 1 år.. når jeg nå taster inn samme låsekoder så får jeg på telefonen "ikke personifisert". Noen som vet ?? 8773262[/snapback] Du, jeg tror at dette er fordi du kun tastet den ene av de to kodene du fikk på netcom.no. Det er nemlig TO ting som skal deaktiveres. Regner med du har en samsung telefon? Bra at problemet løste seg, men jeg er 100 prosent sikker på at dette er årsaken Hvis SIMkortet er deaktivert skulle du fått "inaktivt SIMkort". Endret 4. juni 2007 av angellwax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå