Tharos. Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Jeg har en billig mp3-spiller og en billig cd/kassettspiller, som jeg har lyst til å prøve å koble sammen. Hvor vanskelig kan det være? Teorien min er å koble hodetelefonuttaket på mp3-spilleren sammen med inngangen på forsterkeren på cd-spilleren, men havner jeg da i trøbbel pga. forskjellige spenninger/signal/effekt osv? Kan jeg sprenge forsterkeren på noen måte? Endret 3. juni 2007 av Tharos_ Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Er planen din og bruke mp3 spilleren din sammen med anlegget? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Er planen din og bruke mp3 spilleren din sammen med anlegget? 8773263[/snapback] Ikke noe anlegg akkurat altså. Det er en sånn liten bærbar cd/kassett-spiller med radio. Ingen audioinnganger på den, kun en hodetelefonutgang, så det er derfor jeg lurer litt på hva slags feller jeg kan falle i. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 altså: mp3 med hodetelefonutgang skal koples til en bærbar cd/kasettspiller som også har radio? Hva med å prøve en av disse fm transmitterne? Det er det enkleste. Har en fm transmitter selv. Det er så enkelt som å kople den til mp3 spilleren. skru på mp3, radio og senderen. Sett radiosenderen på en frekvens og sett radiomottakeren på den samme. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Jasså? Visste ikke at vi normale dødelige fikk kjøpe slike. Vet du noe pris og evt. hvor man får tak i slike? ClasO? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jasså? Visste ikke at vi normale dødelige fikk kjøpe slike. Vet du noe pris og evt. hvor man får tak i slike? ClasO? 8773331[/snapback] Chlas olson har slik ja. Mener og huske den fm transmitteren kostet 179 og hadde funksjoner som klokke. Står faktisk på forsiden nå http://www.clasohlson.no/Product/StartPageProducts.aspx 169 kr da.. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 FM sendere har SVÆRT dårlig lyd i forhold til en kassett-overgang... Vil heller anbefale en kassettadapter: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=392506 Det er rett og slett en kassett med jackplugg. Brukte en slik i bilen i mange år. Har i ettertid kjøpt CD-spiller, og har nå en FM-sender på MP3-spilleren. Det er skikkelig dårlig i forhold til kassettadapteren jeg hadde før. Det er sikkert mulig å få tak i en slik uten strømforsyningen... kanskje hos din lokale radio/tv-forhandler? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2599 litt over 30 kr Endret 3. juni 2007 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå