ivasoere Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Hei! Pcen min trenger en skikkelig oppgradering. Har tenkt paa folgende deler: Asus a7n8x deluxe XP2600+(333mhz) 2*512mb(pc3200) Twinmos 2*WD 120gb SE i raid ATI radeon 9700PRO Samsung 191T monitor Creative Audigy 2 Platinum Utenom dette saa har jeg planer om aa skaffe meg en DVD brenner, men jeg har ennaa ikke funnet en som kan erstatte en god cd brenner. Er det noen DVD brenner som kan brenne cder med en hastighet pa 24x++? Har du noen komentarer til oppsettet. Pris er ikke saa veldig noeye. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 jow! ser bra ut det der. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Utenom dette saa har jeg planer om aa skaffe meg en DVD brenner, men jeg har ennaa ikke funnet en som kan erstatte en god cd brenner. Er det noen DVD brenner som kan brenne cder med en hastighet pa 24x++? Så vidt jeg vet er det raskeste man kan brenne DVD'er for tiden 4x, 8x vil komme til våren, mens 16x først vil komme neste jul. Så skal du ha 24x DVD-brenner må du nok vente litt Ellers så ser PC'en din helt fin ut den, er ikke noe jeg ville endret på. Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Maskinen ser veldig bra ut den! Men jeg ville heller satsa på en Intel P4-Prosessor! Du sa jo at prisen ikke betydde noe. 8) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Så vidt jeg vet er det raskeste man kan brenne DVD'er for tiden 4x, 8x vil komme til våren, mens 16x først vil komme neste jul. Så skal du ha 24x DVD-brenner må du nok vente litt Nå snakket jo han om CDer da...ikke DVDer Lenke til kommentar
ivasoere Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 Har tenkt paa P4 system ja. Men valget falt vel egentlig paa amd fordi jeg har sans for nforce2 hovedkorta. Dual ddr og stoette for pc3200 ram boer jo vaere bra. Faar jo dual ddr til p4 ogsaa, men de stoetter jo bare pc2100 ram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå