Smashh Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) På nyorsk friskrivgsdagen glemte jeg å skrive overskrift på oppgaven, er det noen som vet hva slags betydning dette vil ha? Kan jeg evt. få stryk for dette? Hyggelig om noen svarer... Endret 3. juni 2007 av Smashh Lenke til kommentar
Holten Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Du vil vel få et trekk på det! :-/ Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Også et svar på spørsmålet (iforhold til JohndoeMAKT som er veldig nøye på at forumets regler følges ) : Nei, du vil ikke kunne stryke for å glemme overskrift. Alle kan gjøre feil, og det er nok ikke bare deg som har gjort samme feilen. Det vil nok telle litt negativt på helhetsinntrykket, men det er ALLTID innhold og rettskriving som står for hoveddelen av karaktersettinga. Håper dette hjalp en litt urolig mage Endret 3. juni 2007 av Stian87 Lenke til kommentar
Smashh Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Tusen takk, det hjalp veldig Hadde vært bittert å stryke på noe sånt liksom hehe. Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Gløymte overskrifta på friskrivinga eg òg. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Har du en skikkelig nazi-sensor er det faktisk mulig at du blir støket. Husker ikke akkurat det formelle man kan ta eleven på, men er nok dessverre mulig i teorien. Jeg er rimelig sikker på at du bare får et lite trekk though, men det kan være det som avgjør en eventuell vipping mellom 4 og 5 eller 5 og 6. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Våren 2005 hadde jeg privatisteksamen (skriftlig) i nynorsk og glemte overskrifta. Men det gikk bra, så tror ikke de er så harde på om man glemmer overskrifta. Spesielt når det er satt av plass til denne så det blir tydelig at det er noe du dessverre glemte. Men hvor mye man trekker vil jeg tro også kommer litt an på sensor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå