Ole_Rygg Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hei! Jeg holder for tiden på å starte ett firma som skal hete "WebTel" sammen med en kamerat. Vi skal drive med webhotell utleie. I denne forbindelse lurte jeg på om noen her på forumet kunne tenkte seg (gratis, men får reklame) å lage ett utkast til en logo vi kan bruke og ett visittkort? Det skal ha følgende: - Størrelse: 85 x 54mm (noe slikt som er normalt? om jeg tar feil; vennligst rett meg) - En logo som kan representere et webhotell levrandør firma, gjerne litt stilig - Tekst (firmanavn, mitt navn, adresse (2-3 linjer), kontaktinformasjon (3-4 linjer), eventuell beskrivende informasjon ("Webhotell Levrandør" eller noe i den dur)) - Litt stil Om du vil lage et helt ferdig produkt sier jeg ikke neitakk til det, men et utkast er godt nok. Jeg vil helst ha to filer, en med logoen, og en med visittkortet. Hvis det blir lagd slik at jeg selv lett kan klippe ut logoen fra visittkortet er kun sistnevnte fil nødvendig. På forhånd takk! Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Heisann, Vanskelig for meg å holde meg til osloslengen på skrivingen her når jeg tror jeg vet hvem som har startet posten, men ialllefall.. her har du mitt forslag. Ble forøvrig 0,2 cm fattigere på nettverkskabel av det der, bare sånn at ingen tror det er template Kan sende deg hele bildet om du skulle ønske å ha det som logo. Edit: Fekk bekrefta at d va deg som posten nerfor seie Endret 3. juni 2007 av steffenz Lenke til kommentar
Ole_Rygg Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Takk Steffen Ja du vett nok kem så starta posten. Var ett bra forslag som kanskje vil bli brukt, men venter på flere poster før jeg kårer en "vinner". P.S: Hadde sett for meg noe i denne duren: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...=post&id=152685 Endret 3. juni 2007 av Ole_Rygg Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Morsomt å se at du linker til visittkortet og logoen jeg lagde for en her på forumet Mulig jeg slenger meg på denne her, selv om det er svært travelt i disse eksamenstider. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg synes Steffenz sitt forslag blir litt for mørkt. Noe lysere som det andre der tror jeg kunne blitt bra. Lenke til kommentar
Ole_Rygg Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Morsomt å se at du linker til visittkortet og logoen jeg lagde for en her på forumet Mulig jeg slenger meg på denne her, selv om det er svært travelt i disse eksamenstider. 8777715[/snapback] Hadde blitt veldig glad om du kunne tatt deg tid til dette, siden jeg likte utkastet du kom med i den andre posten veldig godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå