iam Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Før var det at flere svar viste på samme side i forumet, men nå må man trykke på linker nederst på siden for å lese andres svar. Sikkelig irriterende at man må trykke hele tia og at man ikke kan scrolle nedover som i gamle tider. Går det ann å fikse det på innstillinger? Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Altså, du ser kun ett og ett svar og må trykke for å få opp neste svar? Da tror jeg nok du har endrett litt i innstillingene dine, for jeg ser hvertfall 20 svar pr. side. Lenke til kommentar
iam Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Det har hvert noe måneder siden jeg har vært her, og vet ikke hva som har skjed. Designet har forandret seg også, og er ikke helt sikker på hvordan man fikser det tilbake Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Tipper du har kommi borte innstillingene øverst på høyresida rett under 'svar nå' og 'nytt emne' etc. knappene. Der står det trådet, standard og lineær. Skift til standard. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Øverst på siden står det "Trådet · [ Standard ] · Lineær+". Er "Standard" aktivert hos deg? Med skinvelgeren nederst til venstre kan du også velge forumskin. Lenke til kommentar
iam Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Øverst på siden står det "Trådet · [ Standard ] · Lineær+". Er "Standard" aktivert hos deg? Med skinvelgeren nederst til venstre kan du også velge forumskin. 8773180[/snapback] Jeg ser ikke noe av det du har beskrevet. Legger ved et bilde av siden så dere kan se hva jeg ser øverst på siden Lenke til kommentar
iam Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Øverst på siden står det "Trådet · [ Standard ] · Lineær+". Er "Standard" aktivert hos deg? Med skinvelgeren nederst til venstre kan du også velge forumskin. 8773180[/snapback] Jeg ser ikke noe av det du har beskrevet. Legger ved to bilde av siden så dere kan se hva jeg ser øverst på siden og ser hvordan det er vist hos meg untitled.bmp untitled1.bmp Lenke til kommentar
Mit Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Du ser ikke de der i Amobil-skinnet. bytt til en av de andre som feks. HW.no, trykk på Standard og sett det tilbake til Amobil-skinnet. Lenke til kommentar
iam Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Takk alle sammen, jeg fikk greid det nå. Gjorde som Mit beskrev og nå er det fint igjen. Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå