Christian86 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Jeg skal kjøpe T60, og har fått tilbud på en fra IBM Outlet til nok 6000 kr inkl frakt og moms. Denne har alt, inkl 1-2Gb ram. Norsk versjon koster 11 000 kr. Kan jeg få aktivert norske bokstaver på denne maskinen? og i så fall, hvordan? jeg vet allerde ulemper ved kjøp i USA, så loven kan jeg. Heldigvis får jeg 3 års internasjonal garanti med også. Denne maskinen skal kjøpes av et firma uansett og primært brukes til bilderedigering og minimal skriving. Hjemme har jeg maskin som egner seg til det. Jeg trenger bare noe holdbart. Endret 3. juni 2007 av Christian86 Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Ikke noe problem å 'aktivere' norske bokstaver. Kjører du windows, så er det bare å forandre tastaturoppsettet. Hvor kjøper du den? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Ikke noe problem å 'aktivere' norske bokstaver. Kjører du windows, så er det bare å forandre tastaturoppsettet. Hvor kjøper du den? 8773208[/snapback] ebay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå