Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kan man få opperert igjen testikler?

Juden

Anbefalte innlegg

Dette er bare noe jeg lurer på: Hvis en fyr oppererer vekk testiklene og hele pakken, kan han opperere dem tilbake?

Trenger en god begrunnelse for svaret på dette spørsmålet! :)

Endret av Savage-Garden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hele pakka?!? som i ALT?

hum...

Jeg tror det er ganske kompliserte greier... En mengde små blodårer og nerversom skal på rett plass... Du kan liksom ikke ta bort stellet og ha det liggende i skapet og sy på igjen når det måtte passe.

Tilogmed oppbevart kaldt vil det nok ha ganske kort holdbarhet.

Har vel hørt vandrehistorier om sjalu ektekoner som kapper larisen av mannen mens han sover. Han må da løpe fort som fy med laksen på is til sykehuset for å sy på igjen. Om alle funksjoner fortsatt er like bra som før aner jeg ikke, men jeg tviler på at alt blir som før.

Hva testiklene angår vet jeg ikke noe om, men jeg vil tro det er enklere enn pølsa siden det ikke er så mange nerver som skal syes på plass...

Hvorfor i all verden lurer du på dette da? :D

Lenke til kommentar
hele pakka?!? som i ALT?

hum...

Jeg tror det er ganske kompliserte greier... En mengde små blodårer og nerversom skal på rett plass... Du kan liksom ikke ta bort stellet og ha det liggende i skapet og sy på igjen når det måtte passe.

Tilogmed oppbevart kaldt vil det nok ha ganske kort holdbarhet.

Har vel hørt vandrehistorier om sjalu ektekoner som kapper larisen av mannen mens han sover. Han må da løpe fort som fy med laksen på is til sykehuset for å sy på igjen. Om alle funksjoner fortsatt er like bra som før aner jeg ikke, men jeg tviler på at alt blir som før.

Hva testiklene angår vet jeg ikke noe om, men jeg vil tro det er enklere enn pølsa siden det ikke er så mange nerver som skal syes på plass...

Hvorfor i all verden lurer du på dette da? :D

8773327[/snapback]

Nysgjerrigheten egentlig!

Er ganske opptatt med sånne ting! :!:

Lenke til kommentar
Da kan du jo se filmen Hard Candy og få deg en liten filmopplevelse du også.

8773391[/snapback]

Bare det at hun faktisk IKKE gjør det (har du sett filmen i det hele tatt?), hun bare later som :p

Men er effekten å skremme vedkommende, så fungerer det nogså bra.. Satt å vridde meg litt i smerte når jeg såg på den ^^

Endret av Wubbable
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Den videoen er koselig :)

EDIT: Den er ikke fake heller :)

Endret av Slettet-xwByZdFZ
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Den videoen er koselig :)

EDIT: Den er ikke fake heller :)

8776461[/snapback]

Jo

8776474[/snapback]

Nei. Har du kilde? Snakker vi om samme film?

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Du kom med påstanden, ergo: det er din oppgave å komme med kilder.

Jeg snakker om filmen hvor de skjærer av seg kølla, piller ut testiklene osv. Hvorfor skulle det være fake? Fins mange som tenner på slikt. Det ser også veldig ekte ut, og jeg ser som oftest om noe er fake.

Når folka på Ogrish bekrefter at den er ekte, er den nok netopp det.

Lenke til kommentar

Jeg snakker om filmen hvor de skjærer av seg kølla, piller ut testiklene osv. Hvorfor skulle det være fake? Fins mange som tenner på slikt. Det ser også veldig ekte ut, og jeg ser som oftest om noe er fake.

8776519[/snapback]

Folkene på Ogrish sier det helt motsatte luring. Den er fake, det er en tråd på Ogrish som tar opp nettopp dette klippet. Uansett hvor vemmelig det skulle være, er det bare bullshit.

Og får du testiklene helt revet av, vil du aldri få tilbake deres funksjon igjen, da du river bort nerver som ikke er mulig å erstatte.

Endret av dicktator
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

8776519[/snapback]

Folkene på Ogrish sier det helt motsatte luring. Den er fake, det er en tråd på Ogrish som tar opp nettopp dette klippet. Uansett hvor vemmelig det skulle være, er det bare bullshit.

Og får du testiklene helt revet av, vil du aldri få tilbake deres funksjon igjen, da du river bort nerver som ikke er mulig å erstatte.

8780117[/snapback]

Jeg har kun sett tråder hvor man er enige om at den er ekte. Link på PM plx.

Lenke til kommentar

Tror da det er ekte, er jo mange som "nullifier" seg selv. De stikker jo plastslanger inn urinrøret så de skal kunne tisse mens stompen av lillemann gror igjen. Så hvorfor skulle ikke pain olympics være ekte? Han tar jo til og med strikk rundt delene for å hindre blødning osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...