Gå til innhold

noen som gleder seg til Umbrella Chronicles?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den RE elskeren eg er må eg nok ha dette med tid og stunder,men eg er litt skuffet egentlig at vi ikkje fikk eit heilt nytt RE spill til Wii. HA jo sett ein del i dette spillet het tidligere,men det blir sikkert artig fordi om :)

Lenke til kommentar

Samme her. Har aldri spilt noe RE-spill før. Når den først kommer til Wii og det er spilltørke, så tenkte jeg at jeg skal prøve. Men tar et lite forebehold tilfelle det blir en dårlig porting. Men det er vel lite sannsynlig?

Til alle dere her på forumet som har skrytt av RE 4: Dere bør ha rett.

Lenke til kommentar
Samme her. Har aldri spilt noe RE-spill før. Når den først kommer til Wii og det er spilltørke, så tenkte jeg at jeg skal prøve. Men tar et lite forebehold tilfelle det blir en dårlig porting. Men det er vel lite sannsynlig?

Til alle dere her på forumet som har skrytt av RE 4: Dere bør ha rett.

8777921[/snapback]

Ja får virkelig håpe porten blir bra, men er den på høyde med PS2 og GC versjonen er dette virkelig bra :thumbup: Og de som har skrytt av spillet har helt klart rett, beste Resident evil på lenge :yes:

Lenke til kommentar

Personlig syns eg RE4 var eit av forrige generasjons beste spill. faktisk er spillet noe a det beste eg har spillt noensinne på konsoll. Det spillet satt eg med nesten 10 timer i strekk, og det er meir enn tom. Twilight Princess fikk meg til å sitte.

Er så utroig sjelden eg orker å sitte i meir enn 3 timer i strekk med spill lenger, men med RE4 var det ikkje noe problem for å si det sånn. All denne fram og tilbake ramlinge slik de forrige RE spillene hadde mye av er det nesten ingenting av her. Herlig.

Lenke til kommentar

Personlig har jeg ingen spesielle bånd til RE-serien, derfor gjør det meg ingenting om dette blir et spill som går på skinner. Tvert imot, så ser jeg frem til dette spillet. Har gode minner fra "House of the Dead"-serien i arkadehaller. Så dette spillet ser jeg veldig frem til. Skal for ordens skyld også ha RE4: Wii Edition. :)

Lenke til kommentar
Resident Evil: The Umbrella Chronicles

virker drit kult

jeg har aldri spill noen Resident Evil spill, så RE 4 Wii edition blir mitt første

her er en video fra Umbrella Chronicles

8772972[/snapback]

Hvor er den videoen?

Eller er det bare meg som trenger en tur til optikker..? :ermm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dette spillet så uintressant ut, spillet blir styrt på rails, noe som fører til mye mindre bevegelse med personen du styrer. Skal eller skaffe RE4 Wii Edition

Liten historie:

Har hatt NTCS versjonen fullførte der bare 1 gang, og holdt på med det runde til, men så solgte jeg GameCuben og skaffa meg Wii, men Wiien ville ikke lese freeloaderen, så da måtte jeg selge RE4 NTCS versjonen med freeloaderen, og kjøpte derfor PAL versjonen til RE4 som jeg brukte å spille på min Wii.

Men så kom jeg til kapittel 2-2 så hadde plutselig broren min bestilt RE4 Wii Edition, da tenkte jeg: " Da er det ikke vitsi å runda spillet engang til før Wii Edition kommer ut"

Gleder meg til Resident Evil 4 Wii Edition, da blir det 3 gang jeg begynner på ny :tease:

Lenke til kommentar

Både dette og Resident Evil 4 Wii Edition skal skaffes. At folk klager på at det er on- rails forstår ikke jeg meg på. Jeg er veldig glad i Namco og Sega sine Arcade- shootere som Time Crisis og House of the Dead- seriene, og derfor ser jeg veldig frem til et spill som blander elementer fra slike klassiske spill med Resident Evil- serien. Bring it on!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...