Gå til innhold

How to play custom games in the Halo 3 beta

XtaZ

Anbefalte innlegg

Mange av dere har kansje prøvd det allerede men her er en liten miniguide på hvordan man skal kunne få til custom games via et "smutthull" i H3 betaen :)

GUIDE

Jeg har ikke fått prøvd dette ut selv enda for man trenger 9 personer for å kunne gjøre det, så hvis noen vil prøve så er gamertagen min XtaZ så kan dere legge meg til :) Vi kan prøve å få til en gruppe på 9 ved å diskutere i dette topicet :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager, har vært litt treg men har send dere alle friend request nå. må prøve å få blåst litt liv i denne tråden før H3 betaen så brått blir revet fra oss i morgen :cry: .........jøss. har det virkelig gått en måned allerede? :ohmy:

Lenke til kommentar

Tro meg, det kreves mange ganger med prøving og feiling før man i det hele tatt får til denne glitchen, og med så mye tid på å få en inn i customs, blir det lite tid til å faktisk spille. Hadde dere uteforstående mennesker kommet dere inn på HaloNorge hadde dette vært old news helt siden glitchen kom ut. ;)

Lenke til kommentar
Hadde dere uteforstående mennesker kommet dere inn på HaloNorge hadde dette vært old news helt siden glitchen kom ut.  ;)

8818837[/snapback]

Fått inntrykk av at det er ganske lett, bare man får samlet folk.

Var der da han som oppdaget dette (hvis det var MrTwiggy101) ordnet custom games, men det gikk ikke an å starte før Bungie oppdaterte. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...