XtaZ Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Mange av dere har kansje prøvd det allerede men her er en liten miniguide på hvordan man skal kunne få til custom games via et "smutthull" i H3 betaen GUIDE Jeg har ikke fått prøvd dette ut selv enda for man trenger 9 personer for å kunne gjøre det, så hvis noen vil prøve så er gamertagen min XtaZ så kan dere legge meg til Vi kan prøve å få til en gruppe på 9 ved å diskutere i dette topicet Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Er med jeg, da jeg er nyskjerrig på å se hva det går i.. Er ikke ved boxen nå, men legger deg til snart, eller så kan du og dere andre som vil legge meg til Xtag: Weedaim Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Legger deg til snart Når vi har nok folk som vil prøve så kan vi avtale en tid vi skal møte opp i betaen Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Kan anbefale Ninja Flag på Valhalla med 4 personer og 300% speed og 50% gravity. Bundy hadde en custom game gående. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 bug report! ala bug. thats french for: bug report. bungie ga oss en fin glitch der Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 bungie ga oss en fin glitch der 8775769[/snapback] Joda, sjeldent at utviklere åpner en glitch... Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg er med imorra. GT: ali1am Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg blir nok med en gang GT: Bundy90 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Beklager, har vært litt treg men har send dere alle friend request nå. må prøve å få blåst litt liv i denne tråden før H3 betaen så brått blir revet fra oss i morgen .........jøss. har det virkelig gått en måned allerede? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Er med i dag jeg om vi får med nok folk Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Tro meg, det kreves mange ganger med prøving og feiling før man i det hele tatt får til denne glitchen, og med så mye tid på å få en inn i customs, blir det lite tid til å faktisk spille. Hadde dere uteforstående mennesker kommet dere inn på HaloNorge hadde dette vært old news helt siden glitchen kom ut. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Ikke noe som stod der som tilsa det ikke skulle gå, selv for oss "utenforstående" som du kaller oss;) Om folk har lyst til å prøve så kan de jo melde seg her, så får vi heller feile, enn ikke å ha fått prøvd i det hele tatt.. Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Eg e med Gt: gitar freak Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hadde dere uteforstående mennesker kommet dere inn på HaloNorge hadde dette vært old news helt siden glitchen kom ut. 8818837[/snapback] Fått inntrykk av at det er ganske lett, bare man får samlet folk. Var der da han som oppdaget dette (hvis det var MrTwiggy101) ordnet custom games, men det gikk ikke an å starte før Bungie oppdaterte. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Da har jeg lagt til de som hittils har meldt sin interesse Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Da har jeg lagt til de som hittils har meldt sin interesse 8819091[/snapback] Ikke glem meg. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Bare gi meg et nick du, så skal jeg selvfølgelig huske deg! (står sikkert et sted, men jeg ser det ikke ) Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Bare gi meg et nick du, så skal jeg selvfølgelig huske deg!(står sikkert et sted, men jeg ser det ikke ) 8819434[/snapback] MartinLande Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Det var ikke verre nei :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå