Gå til innhold

diskusjon rundt gnomeragen mystikken

Anbefalte innlegg

heisann hoppsann

var i et party i går i gnomeregaen, en instance som er best for meg på lvl rundt 34. det var en gruppe beståendes av meg (hunter) en (warlock) en (mage) en (rouge) en (prest). da s¨å jeg at denne warlocken hadde en veldig fin chest armour.. spørte vor han fikk den han sa gnomeregean. den instancen jeg var i.. da ble jeg over glad og tenkte jeg ville også ha de chest, da vi kom til enemys så droppa de ikke noe.. men bare lurte på om det var noen som hadde disse og hvordan er beste måte å skaffe de på.. den ser litt sånn gyllen grønn ut......falt pladask for de... de blomstrer derfor vil jeg jerne ha de men kan noen skrive guide om hva og hvilken jeg får tak i den

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

3 poster som er klart off topic er slettet. Trådstarter fortjener et svar på sitt spørsmål. Om man synes en tråd ikke hører hjemme på et forum, så rapporterer man og lar det bli med det.

Trådstarter: Det dropper forskjellige ting hver gang man dreper en boss i en instance, så om det ikke kom noe den gangen, så kanskje neste gang du går igjennom gnomeregan.

Lenke til kommentar
heisann hoppsann

var i et party i går i gnomeregaen, en instance som er best for meg på lvl rundt 34. det var en gruppe beståendes av meg (hunter) en (warlock) en (mage) en (rouge) en (prest). da s¨å jeg at denne warlocken hadde en veldig fin chest armour.. spørte vor han fikk den han sa gnomeregean. den instancen jeg var i.. da ble jeg over glad og tenkte jeg ville også ha de chest, da vi kom til enemys så droppa de ikke noe.. men bare lurte på om det var noen som hadde disse og hvordan er beste måte å skaffe de på.. den ser litt sånn gyllen grønn ut......falt pladask for de... de blomstrer                  derfor vil jeg jerne ha de men kan noen skrive guide om hva og hvilken jeg får tak i den

8772885[/snapback]

Hadde vært litt lettere å svart deg om du hadde sagt hva chesten heter.

Lenke til kommentar
3 poster som er klart off topic er slettet. Trådstarter fortjener et svar på sitt spørsmål. Om man synes en tråd ikke hører hjemme på et forum, så rapporterer man og lar det bli med det.

Trådstarter: Det dropper forskjellige ting hver gang man dreper en boss i en instance, så om det ikke kom noe den gangen, så kanskje neste gang du går igjennom gnomeregan.

8773324[/snapback]

thx

Lenke til kommentar
heisann hoppsann

var i et party i går i gnomeregaen, en instance som er best for meg på lvl rundt 34. det var en gruppe beståendes av meg (hunter) en (warlock) en (mage) en (rouge) en (prest). da s¨å jeg at denne warlocken hadde en veldig fin chest armour.. spørte vor han fikk den han sa gnomeregean. den instancen jeg var i.. da ble jeg over glad og tenkte jeg ville også ha de chest, da vi kom til enemys så droppa de ikke noe.. men bare lurte på om det var noen som hadde disse og hvordan er beste måte å skaffe de på.. den ser litt sånn gyllen grønn ut......falt pladask for de... de blomstrer                   derfor vil jeg jerne ha de men kan noen skrive guide om hva og hvilken jeg får tak i den

8772885[/snapback]

8773390[/snapback]

det er det som e problemetet.. husker det ikke i haue men den var grønn

Lenke til kommentar
heisann hoppsann

var i et party i går i gnomeregaen, en instance som er best for meg på lvl rundt 34. det var en gruppe beståendes av meg (hunter) en (warlock) en (mage) en (rouge) en (prest). da s¨å jeg at denne warlocken hadde en veldig fin chest armour.. spørte vor han fikk den han sa gnomeregean. den instancen jeg var i.. da ble jeg over glad og tenkte jeg ville også ha de chest, da vi kom til enemys så droppa de ikke noe.. men bare lurte på om det var noen som hadde disse og hvordan er beste måte å skaffe de på.. den ser litt sånn gyllen grønn ut......falt pladask for de... de blomstrer                   derfor vil jeg jerne ha de men kan noen skrive guide om hva og hvilken jeg får tak i den

8772885[/snapback]

8773390[/snapback]

det er det som e problemetet.. husker det ikke i haue men den var grønn

8773399[/snapback]

Det hjelper vel strengt tatt ikke så mye. Men, neste gang kan du gjøre det slik: Når du ser et item du gjerne skulle hatt tak i, søk det opp på wowhead.com så fort som mulig. Der kan du se hvilke monster/bosser det er som dropper det, og hvor stor sjanse det er for at det spesifikke monsteret dropper det. :thumbup:

Lenke til kommentar
heisann hoppsann

var i et party i går i gnomeregaen, en instance som er best for meg på lvl rundt 34. det var en gruppe beståendes av meg (hunter) en (warlock) en (mage) en (rouge) en (prest). da s¨å jeg at denne warlocken hadde en veldig fin chest armour.. spørte vor han fikk den han sa gnomeregean. den instancen jeg var i.. da ble jeg over glad og tenkte jeg ville også ha de chest, da vi kom til enemys så droppa de ikke noe.. men bare lurte på om det var noen som hadde disse og hvordan er beste måte å skaffe de på.. den ser litt sånn gyllen grønn ut......falt pladask for de... de blomstrer                  derfor vil jeg jerne ha de men kan noen skrive guide om hva og hvilken jeg får tak i den

8772885[/snapback]

tja.. warlocks bruker jo som kjent cloth, og det er mildt sagt tvilsomt om du kan nyttegjøre deg en warlockchest som hunter, lurer litt på om du er ironisk (jfr. den to år gamle "hunterweapon-vitsen") men anyhow.. her er den eneste spesifikke blue som dropper i gnomeregan og er en cloth chest:

http://www.thottbot.com/i9508

den ser litt grønn ut, men det er sannsynligvis en random green som har droppa eller en random blue, og da er det vanskelig å finne ut hva det var.

Lenke til kommentar
heisann hoppsann

8772885[/snapback]

tja.. warlocks bruker jo som kjent cloth, og det er mildt sagt tvilsomt om du kan nyttegjøre deg en warlockchest som hunter, lurer litt på om du er ironisk (jfr. den to år gamle "hunterweapon-vitsen") men anyhow.. her er den eneste spesifikke blue som dropper i gnomeregan og er en cloth chest:

den ser litt grønn ut, men det er sannsynligvis en random green som har droppa eller en random blue, og da er det vanskelig å finne ut hva det var.

8773457[/snapback]

kk ok thx thankx man

tror det var den ja

men åssen får jeg tak i den sånn ordentlig ? og ikke bare på internettet

på meg selv tenker jeg.. hunteren IKke MEG! :p hehehehe

men den er jo ganske bra for hunter og er den ikke.. jeg liker fargen iallfall

Endret av Duffo
Lenke til kommentar
heisann hoppsann

8772885[/snapback]

8773457[/snapback]

kk ok thx thankx man

tror det var den ja

men åssen får jeg tak i den sånn ordentlig ? og ikke bare på internettet

på meg selv tenker jeg.. hunteren IKke MEG! :p hehehehe

men den er jo ganske bra for hunter og er den ikke.. jeg liker fargen iallfall

8773467[/snapback]

Staminaen er jo forsåvidt noe du har bruk for, men int er jo ikke det en hunter primært skal samle på, i tillegg har den litt mindre armor enn det du egentlig kan bruke (lær). Men hvis du har planer om å skaffe den er auction house mitt beste tips i og med at den er bind on equip. Som du ser er dropraten ganske lav (mindre enn 0.05 prosent, så du kommer til å dra en par turer til gnomer før du før den) Når den da dropper har du sannsynligvis levla så mye av xpen at du er over 40, og da kan du jo bruke mail :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...