JonThomas Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Hvor mye bør jeg legge i skjermkort når jeg hovedsaklig spiller Sims. Noen som kan anbefale et skjermkort. Skal bestille en AMD 1800 prosessor, WD 40 gb harddisk, 512 ram. Noe annet som bør vektlegges? Mvh Lise Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Til sims så kreves det ikke mye. Geforce 2mx går helt fint for å si det sånn Lenke til kommentar
kosh Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 S3 Trio?? Sims er vel 2d...og det krever vel null av skjermkort...nesten Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 S3 Trio?? Sims er vel 2d...og det krever vel null av skjermkort...nesten Korrekt... Selv spiller jeg The Sims,, med mange tusen ekstra greier, og alle detaljer på fullt uten noe kvalitetsproblemer whatssoeva'. Med mine specs virker det kanskje rart, men sims spillet virker nesten overalt.. noe som forsåvidt er veldig bra da.. P3 600mhz 128mb sdram Ati Xpert Work Pro 99' 8mb Jocke Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Spillte litt Sims på min gamle 200MMX med et 2 mb s3 virge kort. Funka greit nok det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå