Thor. Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg fikk en melding i dag der det stod. AUKSJON: Ny Playstation3 for KUN 10.-? Det LAVESTE UNIKE budet vinner! Send *kodeord* *nummer* <ditt bud> til 2029 (Heke KR) Mer på www.dummakusjonsside.no Jeg har i det siste motatt flere slike meldinger. Nummeret mitt er registrert i brunnøysund-registeret mot reklame (Gjort for ca 4 mnd siden). Men likevel får jeg slikt tull på sms (Ingen telefoner). Hva har jeg gjort for og motta slike sms er? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Denne meldinga fikk jeg også. Dette er ren spam, så dette skal rapporteres. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hvis du sender STOPP til avsender så skal de fjerne deg fra sine lister. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hvis du sender STOPP til avsender så skal de fjerne deg fra sine lister. 8773085[/snapback] Jeg er avregistrert på alle slike tjestester. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg også fikk den, men slike meldinger sletter jeg ette 0,3 sek Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Har dere som har mottatt meldinga vært eller er registrert på "alle.no"? Evt. bestilt noe derfra. Endret 3. juni 2007 av Glenn Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg var vel medlem på alle.no for sann 3 eller 4 år siden da jeg trodde det var rene himmelen og ikke hadde peiling på personværn. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Har vært registrert der også, har vært i kontakt med kundeservice der angående reklame via SMS, så jeg skal være avregistrert derfra. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 For et halvt år siden klarte jeg å rote meg inn i noe greier fra alle.no men jeg meldte meg ut med en gang... Er det de som driver å spammer oss med all mulig dritt!? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Har funnet ut at 2029 eies av firmaet "Ucall". www.ucall.no Ok, jeg har aldri brukt erotiske tjester eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Ok, jeg har aldri brukt erotiske tjester eller noe i den duren. 8773171[/snapback] Samme her Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Blir å ta kontakt med dem i morgen angående dette. Nummeret dems er 81533042. Gjett om jeg skal kjefte på dem for dette. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Blir å ta kontakt med dem i morgen angående dette. Nummeret dems er 81533042. Gjett om jeg skal kjefte på dem for dette. 8773183[/snapback] Skal du klage på din melding eller at mange får den? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg kan godt si at mange får reklame fra dem. Lenke til kommentar
iam Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Jeg har også fått meldinga. Hvordan melder man seg ut a? Pleier også å få ting fra eurobate eller no, men noe av meldingene kan være interesante, så jeg har ikke brydd meg om å fjerne eurobate Endret 3. juni 2007 av iam Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg har også fått meldinga, men det står en annen side: www.***.no 5,-/bud. Hvordan melder man seg ut a? Pleier også å få ting fra eurobate eller no, men noe av meldingene kan være interesante, så jeg har ikke brydd meg om å fjerne eurobate 8773269[/snapback] Grunnen til at jeg skrev www.dumauksjonsside.no var for at ingen skulle gå inn på den da :/ Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 jeg fikk også reklame av 2029 uten at jeg har bestilt noe som helst derfra.. har faktisk ikke bestilt ringetoner o.l på 2 år... stod at trykk her for å vinne ditten og datten.. Lenke til kommentar
iam Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg har også fått meldinga, men det står en annen side: www.***.no 5,-/bud. Hvordan melder man seg ut a? Pleier også å få ting fra eurobate eller no, men noe av meldingene kan være interesante, så jeg har ikke brydd meg om å fjerne eurobate 8773269[/snapback] Grunnen til at jeg skrev www.dumauksjonsside.no var for at ingen skulle gå inn på den da :/ 8773296[/snapback] Sorry da Skal slette posten nå, så ingen går på den. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hmm, fikk faktisk nettop denne smsen Gjør meg ikke så mye, men fremdeles irriterende å få sånne sms Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Argh, fikk det samme dritet jeg også, sendte en sinna mail. Har i det siste fått utrolig mye spam på mobilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå