Gå til innhold

Hvor kom den meldingen fra? (reklame?)

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en melding i dag der det stod.

AUKSJON: Ny Playstation3 for KUN 10.-? Det LAVESTE UNIKE budet vinner! Send *kodeord* *nummer* <ditt bud> til 2029 (Heke KR) Mer på www.dummakusjonsside.no

Jeg har i det siste motatt flere slike meldinger. Nummeret mitt er registrert i brunnøysund-registeret mot reklame (Gjort for ca 4 mnd siden). Men likevel får jeg slikt tull på sms (Ingen telefoner). Hva har jeg gjort for og motta slike sms er?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også fått meldinga. Hvordan melder man seg ut a? Pleier også å få ting fra eurobate eller no, men noe av meldingene kan være interesante, så jeg har ikke brydd meg om å fjerne eurobate ;)

Endret av iam
Lenke til kommentar
Jeg har også fått meldinga, men det står en annen side: www.***.no 5,-/bud. Hvordan melder man seg ut a? Pleier også å få ting fra eurobate eller no, men noe av meldingene kan være interesante, så jeg har ikke brydd meg om å fjerne eurobate ;)

8773269[/snapback]

Grunnen til at jeg skrev www.dumauksjonsside.no var for at ingen skulle gå inn på den da :/

Lenke til kommentar
Jeg har også fått meldinga, men det står en annen side: www.***.no 5,-/bud. Hvordan melder man seg ut a? Pleier også å få ting fra eurobate eller no, men noe av meldingene kan være interesante, så jeg har ikke brydd meg om å fjerne eurobate ;)

8773269[/snapback]

Grunnen til at jeg skrev www.dumauksjonsside.no var for at ingen skulle gå inn på den da :/

8773296[/snapback]

Sorry da :p Skal slette posten nå, så ingen går på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...