9drd Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Hvilken rim-tape syns dere passer best på denne DRD'n ? (jeg brukte paint-brush på Paint for å fremme fargene ) Har oxo tenkt på dekktusj? Hvordan virker dette Og hva må jeg bruke ? Må jeg ha en mal, eller tar jeg bare å fargelegger "Wee Rubber" (<-- det som står på dekket bl.a) med frihånd ? Endret 3. juni 2007 av 9drd Lenke til kommentar
9drd Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Passer ikke blå best'a ? Tenker på de blåe detaljene fra før, som styret og blåe dekaler på kåpen.. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Ville spart meg for både kostnaden og arbeidet. Ser klart best ut uten noe som helst teip. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Synes det blåe var penest, i og med at det går igjen blå-farge på sykkelen. Ellers var ikke den rød så værst. Endret 5. juni 2007 av Kiimmeen Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Rød, eller blå, Ganske fine begge 2. Lenke til kommentar
Supercc Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ingen passet syntes jeg, men blå så best ut Hadde holdt feikene svart, og krom/sølv kant Det hadde vært sykt pent! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ville spart meg for både kostnaden og arbeidet. Ser klart best ut uten noe som helst teip. Helt enig. Blir bare jalla balla med teip. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå