x871kx6167ss7 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Kom meg ikke forbi hunden, jeg... Bra og se at noen lager spill med støtte for linux. Var jo bra laget også! Får se om jeg tør å prøve meg på den hunden igjen, var jo skummelt <.< Lenke til kommentar
KAFFEGUD Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Må hive meg på kortet som lovpriser spillet. Kjøpte det uten å ha prøvd demoen, da bra karakter i annmeldelse + native støtte i linux + kun 130 kroner for spille = selvfølgelig kjøper man spillet. Spillet har ok grafikk, ikke den beste i verden, men sammenlignet med cuthuluspillet som kom ut for ett eller to år siden er det bra. Stemmingen er direkte uhyggelig og det hjelper slett ikke på at det eneste våpenet du har er en hammer du må veive rundt selv. Last ned og kjøp om du har visa. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Nå tester jeg penumbra på en annen maskin, samme system, men jeg får fremdeles minnesegmentfeil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå