ultimatedeskjet Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Snus er kunst. 8773861[/snapback] Hva mener du da? Å snuse er en kunst? snus kan jo være kunst viss man stiller opp to-tre pakker med snus oppå hverandre og setter dem oppå ett bord med blått laken, tar bilde og redigerer litt på det. Endret 3. juni 2007 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Det er ingen endelig definasjon på kunst. Enhver person har et forskjellig syn på hva kunst er, dermed burde spørsmålet heller være: Hva er din definasjon på kunst? Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Det er ingen endelig definasjon på kunst. Enhver person har et forskjellig syn på hva kunst er, dermed burde spørsmålet heller være: Hva er din definasjon på kunst? 8774051[/snapback] Det var faktisk det jeg spurte om. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Det er ingen endelig definasjon på kunst. Enhver person har et forskjellig syn på hva kunst er, dermed burde spørsmålet heller være: Hva er din definasjon på kunst? 8774051[/snapback] Det var faktisk det jeg spurte om. 8774076[/snapback] uhm, crap. leste bare navnet til tråden xD Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg definerer kunst som uttrykk for en følelse. Musikk, skulptur,maleri, etc.så lenge det er laget for å framkalle en følelse er det kunst. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Henger meg lett på den Det handler mye om å ha en følelse i det man gjør, om det er musikkskapning eller annen form for å "lage noe" er egentlig det samme. Det er å uttrykke. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Utrykk. Mao. så kan nesten hva som helst være kunst. Jeg definerer kunst som uttrykk for en følelse. Musikk, skulptur,maleri, etc.så lenge det er laget for å framkalle en følelse er det kunst. 8774100[/snapback] Reklame og mye annet kommersielle utrykk utrykker følelse, og/eller berører ved følelser. Er dette da kunst? Endret 3. juni 2007 av TLZ Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Reklame må uttrykke noe for å få solgt produktet sitt. Tja mye av reklamen vi finner i dag kan vinkles til å være kunst. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Alt kan være kunst, men det er jo ikke alt som er like originalt og meningsfyllt Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Følelser og uttrykk. Man kan skrive musikk for å få utløp for følelsene sine, og dele dem med andre. Man kan lage et maleri og la følelsene flyte gjennom det. Man kan lage en animasjonsfilm om noen som er i samme situasjonen som gjør at du føler deg slik som du gjør, og diverse annet. Man kan male et maleri for å demonstrere at Bush er mentalt tilbakestående. Man kan skrive musikk for å hetse foreldregenerasjonen. Man kan skrive en novelle om en verden som blir ødelagt av global oppvarmin, og diverse annet. Eller man kan blande det. Endret 3. juni 2007 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Har kunst blitt litt utvanna med årene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå