Gå til innhold

Hva er kunst?

Mad Esc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ingen endelig definasjon på kunst. Enhver person har et forskjellig syn på hva kunst er, dermed burde spørsmålet heller være:

Hva er din definasjon på kunst?

8774051[/snapback]

Det var faktisk det jeg spurte om.

Lenke til kommentar
Det er ingen endelig definasjon på kunst. Enhver person har et forskjellig syn på hva kunst er, dermed burde spørsmålet heller være:

Hva er din definasjon på kunst?

8774051[/snapback]

Det var faktisk det jeg spurte om.

8774076[/snapback]

uhm, crap. leste bare navnet til tråden xD

Lenke til kommentar

Utrykk.

Mao. så kan nesten hva som helst være kunst.

Jeg definerer kunst som uttrykk for en følelse.  Musikk, skulptur,maleri, etc.så lenge det er laget for å framkalle en følelse er det kunst.

8774100[/snapback]

Reklame og mye annet kommersielle utrykk utrykker følelse, og/eller berører ved følelser. Er dette da kunst?

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Følelser og uttrykk.

Man kan skrive musikk for å få utløp for følelsene sine, og dele dem med andre. Man kan lage et maleri og la følelsene flyte gjennom det. Man kan lage en animasjonsfilm om noen som er i samme situasjonen som gjør at du føler deg slik som du gjør, og diverse annet.

Man kan male et maleri for å demonstrere at Bush er mentalt tilbakestående. Man kan skrive musikk for å hetse foreldregenerasjonen. Man kan skrive en novelle om en verden som blir ødelagt av global oppvarmin, og diverse annet.

Eller man kan blande det.

Endret av Mr. Crowley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...