Mafo Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Fremtidens minnerkort har USB-plugg og kapasiteter på opp til 2048 GB. Les mer Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Dette var lovende . Stor befrielse etterhvert å slippe USB2.0 XinOne card readers installert i PC er. Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 "Fremtidens minnekort" er jo nesten tykkere enn nåtidens mobiler... Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Og hvorfor kan man ikke bare sette denne teknologien i et microSD-kort som allerede idag brukes av hele bransjen utenom SE? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Minnekorte vi har i digitalkameraet har USB-plugg det også, og er på 1 GB Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 "Fremtidens minnekort" er jo nesten tykkere enn nåtidens mobiler... 8772961[/snapback] jeg har enda ikke sett noen mobil som er 1,95mm tykk. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Og hvorfor kan man ikke bare sette denne teknologien i et microSD-kort som allerede idag brukes av hele bransjen utenom SE? 8773074[/snapback] er ikke sikker på om jeg forstår hva du vil fram til her? vil ikke greia være SD kompatibel da? nåja, kan være størrelsen på microSD som blir ett problem eller noe... Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Spennende dette her ja. Gleder meg til å se når dette kommer. Prisen blir vel kanskje ikke helt billig. Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 OT: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor jeg håper fremtidens internminne i tlf vil være som et lite memorystick micro som ligger under batteriet/ inni tlf så man kan bytte "bruker" fort eller få ut data når tlf har virkelig gått til h*****(tlfkortet har knekt og sånn) når man har masse vikitg av innstillinger og filer osv på tlf. Lenke til kommentar
eiwoh Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Irriterer meg alltid over når man tar ett relativt tilfeldig tall N og sier at kapasitet kommer til å kanskje kunne komme opp i 2^N. Men det som irriterer meg enda mer er journalister som sluker det rått og putter det i ingresser og overskrifter. (N = 41 her om noen lurer). Dette høres ut som en noe spesiell teoretisk grense også, men orker ikke å sjekke dette nærmere siden dere ikke gidder å gi linker til kildene selv om de fleste av dem anatgelig er nettaddresser. Sånn da vær det slutt på de sure oppstøtene. Kos dere vidre med kaffen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg