loekke Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFSssssssssssssss Endret 3. juni 2007 av loekke Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg kan ganske sikkert si at du ikke vil få svar her, kamerat. Det er imot retningslinjene og bla bla bla ... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Sånn jeg gjør det: Jeg har en DVD-spiller som spiller *.avi-filer. Så da brenner jeg en DVD-RW som en data-disk og slenger på filene. Om jeg trenger tekst laster jeg det ned fra opensubtitles.org og legger fila med samme navn sammen på discen. Ikke nevn om du har lastet ned filmer på forumet her btw. Det kan få tråder til å stenges. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Har du en DVD-spiller som takler .avi-filer / DivX-filer er jo saken biff. Har du ikke, er du nødt til å brenne ut som Video-CD. (De aller, aller fleste DVD-spillere tar Video-CD'er). Da trenger du ett program som kan brenne denne Video-CD'en, selv bruker jeg Nero. Tar ikke DVD-spilleren din VCD, er du nok nødt til å brenne ut som DVD-film. (forutsatt at du har DVD-rom-stasjon på PC'n din.) Dette kan du også gjøre med Nero (noen billigere versjoner av Nero har ikke støtte for DVD-video-brenning). I Nero kan du også lage menyer og legge til subtitles på dine DVD'er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå