BigJackW Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hei Skal ha meg bærbar nå og den jeg tenkte på er Vista Home Basic. Jeg leste et sted at skolene la om for bruk av Vista. Er det noe forskjell på Vista versjonene, slik som XP home / pro, altså at jeg måtte ha XP Pro for å komme meg inn på skolenettverket. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hvis maskinen skal joines domene må du ha minst business utgaven. Ellers er det smak og behag.. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Hmm...Ok. Takk for svar Lenke til kommentar
V-by Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hvis det er domenet på skolene, så må du nok ha minst buisniss versjonen. Om skolene går over til Vista er vel forskjellig fra fylkesskommune til fylkeskommune. Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Her er litt meir info om dei forskjellige versjonane http://www.microsoft.com/windows/products/...ons/choose.mspx Helder på og jobber med vista sjølv (teste ut div program og kombalitet). Jobber i kommunen og det blir ei stund til vi skal ha det ut på skulane blir mykje testing og opplæring først. Men det er business versjonen som er mest vanlig i bedrifter og skoler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå