1915 Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) når bildet på skjermen kommer opp står det daniel-desktopl login: sakl jeg skrive det der? Hvor skal jeg skrive de tingene du mag om? oO Endret 4. juni 2007 av 1915 Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Nei. der skriver du inn bruker navn og passord. Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 er det en fil som heter xorg.conf.backup eller xorg.conf.1 der? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 er det en fil som heter xorg.conf.backup eller xorg.conf.1 der? 8780921[/snapback] ingen som heter det det som står er: app-defaults gdm xkb xsession cursors rgb.txt xorg.conf xsession.d default-display-manager X Xresources xsession.options fonts xinit xserver xwrapper.config det står det :S Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Merkelig. Prøv: sudo dpkg-reconfigure xserver-xorg Lenke til kommentar
1915 Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 så komm det opp det må velges en grafisk-kortdriver for Xtjenere for at den grafiske brukerflaten til window system skal virke på riktig måte. så står det mange valg av chip/skjermkort så må man velge elns? hva ja.... Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Prøv å hold deg til de som blir foreslått, For å få den mest mulig default. Husker ikke helt valga man får. men jeg tror når du skal velge drivere så går du for Nvidia eller nvidia 9577 eller noe rundt det. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 for å være helt erlig. så er det tungvint å ha ubuntu og windows på samme pc. det synes hvertfall jeg. jeg får meg laptop i sommer. og jeg skal vente til da. da skal jeg få en jeg kjenner som kan med ubuntu til å legge det inn på pcn men takker for alle svar gjør hva dere vil med tråden, steng, fortsett å bruke den eller hva dere enn vill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå