LaDuca Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Har greid og rotet bort cdèn til tvkortet mitt. Programmet heter TV/AV og er produsert av sunsway. Glad om noen greier og finne igjen programmet Endret 4. juni 2007 av LaDuca Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Flytter tråden til en mer egnet kategori og redigert emnetittelen slik at den er mer beskrivende for trådens innehold, ref: retningslinjene. Lenke til kommentar
LaDuca Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Flytter tråden til en mer egnet kategori. 8772454[/snapback] Den kategorien så ikke jeg :!: Ingen som finner noe? trenger dere mer info? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 trenger dere mer info?Jo mer info du legger ut, jo lettere er det.- USB eller PCI. - TV eller TV/radio. - Modellnummer. Har du kontaktet butikken du kjøpte dette kortet fra, ser at Komplett har kort fra denne produsenten. Mulig at de kan lage en kopi til deg? Lenke til kommentar
LaDuca Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 trenger dere mer info?Jo mer info du legger ut, jo lettere er det.- USB eller PCI. - TV eller TV/radio. - Modellnummer. Har du kontaktet butikken du kjøpte dette kortet fra, ser at Komplett har kort fra denne produsenten. Mulig at de kan lage en kopi til deg? 8772490[/snapback] 1: PCI 2: Tv og radio 3: Article No: PCI-TV7130-PALBG-1 PCI-FM/TV7130-PALBG-1 (WITH FM) Kjøpt på komplett, har ikke kontaktet dem. Er over 1 år siden jeg kjøpte så tviler de gidd og bry seg. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Send en mail til : [email protected] Og be om download link for PCI-TV7130 drivers/software , dette : http://www.sunsway.com.hk/products/tv-capture.html Lenke til kommentar
LaDuca Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Fant det jeg lette etter Første problem løst 2 problem: Samme som jeg har slitt med før... Får opp denne feilmeldingen vær gang! Eneste som virker er og holde inn avknappen på pcen og starte på nytt Da funker alt Det er jo forferdelig tungvint så håper da på og få det til og funke Bare post alt du tenker vil virke! Takker på forhånd -LaDuca Lenke til kommentar
LaDuca Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Ingen som vet hvordan jeg kan få dette til og virke? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Tror ikke du får noe svar i dette forumet. Du har et kort som jeg ikke har merket meg at folk har brukt i sine systemer (eller hørt noe særlig om i TV/AV fora). Kontakt leverandørens support email eller dems web form. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå