Matsibooy Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 halla... lydoutputen er ødelagt på pc'en min. når jeg setter i headsett så hører jeg lyd bare på den ene. men vis jeg snur og vender litt på innputen så funker det fin... den er ganske løs i forhold til mikken noen som vet hvordan man får ordna dette? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 1. Sjekk om det er headsettet eller utgangen som er ødelagt ved å teste med et annet headset. Pass på at headsettet er plugget godt inn. Dersom man trykker den for lite inn så kan man få lyd bare på den ene siden. 2. Dersom det fortsatt er feil kan du prøve å kikke inni hullet og se om det går an å få bøyd ut de små fjærene som skal komme borti pluggen. Det er mulig det går an å få dette til fra baksiden av porten dersom det er en stasjonær PC og og porten ikke er skjermet på baksiden. 3. På noen lydkort går det an å rute om lyden via driveren slik at den kommer ut på en annen port. Prøv det. 4. Dersom ikke det går ville jeg kjøpt et nytt lydkort og brukt det i stedet for. 5. Dersom du ikke vil kjøpe nytt men vil reparere så kan du prøve å lodde løs porten og erstatte den med en fungerende port. Lenke til kommentar
Matsibooy Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 2'ern er det....di er bøyd. jeg har bærbar... noen måte å rette dette opp på? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Du kan prøve med en tykk nål eller noe sånt og trekke fjæra forsiktig ut. Lenke til kommentar
Matsibooy Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 takk=D Det funka Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Supert! Det er godt at du sier i fra at det fungerte så andre som finner tråden kan se hvilken løsning som fungerte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå