Johnla Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Firmaet NordicSolution as tilbyr adsl i vårt byggefelt. Er det noen der ute som har efraringer med dem ? Er det brannmurer som hindrer filoverføringer i feks ftp, msn eller dc? Andre ulemper, bort sett fra at de er kipe på pris og opp (2048/256 til 1150) Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Det er noe drit ! (Jeg tenker på prisen) Også tror jeg de har en annen farge på ledningen sine enn for eksempel NGT. :o Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Det er noe drit ! Fordi ? Hvis du tenker på prisen, så er jeg enig med deg Lenke til kommentar
Johnla Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 Det er noe drit ! (Jeg tenker på prisen) Også tror jeg de har en annen farge på ledningen sine enn for eksempel NGT. :o Den slags kommer fra folk som må kjempe med firstmile.no og knirker på veven i skrivemaskintempo. Folk med grå telefoner burde ikke belaste dette formumet. TAKK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå