Locrin Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Bestillte en Samsung Synchmaster 226BW fra dem på Lørdag. Hvor lang tid vil det ta før jeg kan nyte den? Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Sånt må du jo spørre om i butikken. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 De sendte min med en gang, men det kommer ann på hvor du bor i landet. Normal gange med posten opp til Nord er 5 dager. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Sånt må du jo spørre om i butikken. 8772118[/snapback] De har en antagelse på mellom 2-5 dager. Det er grunnen til at jeg ville spørre her. Jeg bor i Hedemark, nærmere bestemt 2380 Brumunddal. Endret 3. juni 2007 av okristian1 Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg lurer også på hvilke typer paneler som ComputerCity sender ut. En som var ansatt der sa at det sto "A" på boksen, men han hadde ikke sett i systempanelet. Andre som har mottatt fra ComputerCity sier at de har fått bokser som indikerer at det er A panel på utsiden, men har gått in i OSD og funnet ut at det er egentlig et S panel. Hjelp? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 De sendte min med en gang, men det kommer ann på hvor du bor i landet. Normal gange med posten opp til Nord er 5 dager. 8772128[/snapback] Kan du spesifisere hva du mener med "med en gang? Hvor mange dager... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Den sendes trolig ut på mandag, senest tirsdag, forutsatt at skjermen er på lager. Sendes den mandag, er den nok i Hedemark på Tirsdag, og på posten i løpet av tirsdag ettermiddag om du er heldig. Samsung sender S og A-paneler ut i esker som ikke alltid er merket korrekt. Dette er ikke noe butikken får sjekket. Offt: Den REELLE forskjellen på panelene i daglig bruk er lik 0, jeg har sett begge ved siden av hverandre. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Den sendes trolig ut på mandag, senest tirsdag, forutsatt at skjermen er på lager. Sendes den mandag, er den nok i Hedemark på Tirsdag, og på posten i løpet av tirsdag ettermiddag om du er heldig. Samsung sender S og A-paneler ut i esker som ikke alltid er merket korrekt. Dette er ikke noe butikken får sjekket. Offt: Den REELLE forskjellen på panelene i daglig bruk er lik 0, jeg har sett begge ved siden av hverandre. 8773172[/snapback] Tusen takk, det var alt jeg trengte å vite. ^__^ Gleder meg til tirsdag. Får nytt skjermkort tilsendt samme dagen. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 He he, blir jo julaften for deg dette, Grattis. Lenke til kommentar
Zein Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 jeg bestilte min på lørdag fikk tlf i går da sa han til meg at det var C panel de hadde til meg, jeg sa bare oKI orker rett og slett ikke å stresse =) Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Forskjellen mellom S-panelet og de andre typene er jo bare at S-panelet kan vise 16.5 millioner mer farger. =) Endret 3. juli 2007 av amiganostalgia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå