Gå til innhold

Leveringstid ComputerCity? Noen som vet?

Locrin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sånt må du jo spørre om i butikken.

8772118[/snapback]

De har en antagelse på mellom 2-5 dager. Det er grunnen til at jeg ville spørre her.

Jeg bor i Hedemark, nærmere bestemt 2380 Brumunddal.

Endret av okristian1
Lenke til kommentar

Jeg lurer også på hvilke typer paneler som ComputerCity sender ut.

En som var ansatt der sa at det sto "A" på boksen, men han hadde ikke sett i systempanelet. Andre som har mottatt fra ComputerCity sier at de har fått bokser som indikerer at det er A panel på utsiden, men har gått in i OSD og funnet ut at det er egentlig et S panel.

Hjelp?

Lenke til kommentar

Den sendes trolig ut på mandag, senest tirsdag, forutsatt at skjermen er på lager. Sendes den mandag, er den nok i Hedemark på Tirsdag, og på posten i løpet av tirsdag ettermiddag om du er heldig.

Samsung sender S og A-paneler ut i esker som ikke alltid er merket korrekt. Dette er ikke noe butikken får sjekket.

Offt: Den REELLE forskjellen på panelene i daglig bruk er lik 0, jeg har sett begge ved siden av hverandre.

Lenke til kommentar
Den sendes trolig ut på mandag, senest tirsdag, forutsatt at skjermen er på lager. Sendes den mandag, er den nok i Hedemark på Tirsdag, og på posten i løpet av tirsdag ettermiddag om du er heldig.

Samsung sender S og A-paneler ut i esker som ikke alltid er merket korrekt. Dette er ikke noe butikken får sjekket.

Offt: Den REELLE forskjellen på panelene i daglig bruk er lik 0, jeg har sett begge ved siden av hverandre.

8773172[/snapback]

Tusen takk, det var alt jeg trengte å vite. ^__^

Gleder meg til tirsdag. Får nytt skjermkort tilsendt samme dagen.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...