Cryflopp Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) "‘Day Zero', an animated prequel to ‘24', delves into the events that took place before the series began. Each episode takes place between 10 minutes. Keifer Sutherland stars as the voice of Jack Bauer. ‘Day Zero' is produced by Icebox and is exclusively available online." Day Zero på Tv.com se de to første episodene gratis "Her" jeg så de to første nå å mitt ansiktutrykk er kansje noe lignende dette :!: hva syntes dere? varer nokså kort, men litt stilig også edit ; sry feilpost , kan en mod flytte tråden over til "24" underforumet ? Endret 3. juni 2007 av CrypTo2k Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Kanskje flytte denna til 24delen :> var litt rart å se animert 24, funker ikke helt for meg. Men kommer nok til å følge med Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Oh dear... Det var ikke bra. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 He He He, dette falt ikke mye i smak hos meg heller... Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 omg så just episode 4 nå Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor WOW var nina the spy im suprised, lol not really ;P virka bare så bra men det ble litt for dumt egentlig :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå