mudbug Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hei! Jeg har speedtouch 546T fra online, men nå bytter jeg internett leverandør til Lyse.net. Lyse har hjemme sentral som har bare en inngang. Jeg vil bruke denne som rute slik at jeg kan kople mang PC til. Hvordan kan jeg slette telenor og definere inn lyse Ip addresse slik at jeg kan kople opp internett via denne. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Du kan vel strengt tatt ikke bruke et ADSL-modem på en Lyse-linje. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Som nevnt så kan du ikke gjøre dette, router-delen i ett slikt modem forholder kun til ADSL-modemet og kan rett og slett ikke "snakke" med Lyse sin fiberboks. Lenke til kommentar
mudbug Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Takk for svar! Kan jeg bruke Linksys WRT54G som er både rute og trådløs?. ellers er det noe dere kan anbefale meg.??. Takk Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 WRT54G kan brukes til begge deler. Skal du kjøpe ny router vil jeg ikke anbefale WRT54G men heller GL versjonen som tåler mere belastning og er rimelig. Andre routere som er enda bedre er Linksys WRT300N, D-link DGL-4300 og DIR-655. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå