Izex Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Er det mulig å ha en skjerm til 2 PC'er i LAN med bare ett skjermkort? Det har bare 1 vanlig skjerm kontakt og to standard nettverkskort (selvf) Skal bare sende bildet fra den ene PC'n til den andre over LAN når jeg bruker swap screen eller hva det heter. Den ene PC'n skal stå og jobbe over internett og den andre skal være til normal bruk. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 du kunne vel brukt pcanywhere e.l. på den gfx-løse pcen...dersom du skal bruke kun 1 skjerm og 1 tast og 1 mus på 2pc'er må du vel gjerne ha en KVM switch... men da må du ha gfx kort i begge pcene... bfisk Lenke til kommentar
agvg Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Er det mulig å ha en skjerm til 2 PC'er i LAN med bare ett skjermkort? Det har bare 1 vanlig skjerm kontakt og to standard nettverkskort (selvf) Skal bare sende bildet fra den ene PC'n til den andre over LAN når jeg bruker swap screen eller hva det heter. Den ene PC'n skal stå og jobbe over internett og den andre skal være til normal bruk. Du må som regel ha skjermkort i for og boote den. Forklar litt nærmere hva du skal få opp og gå. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 Så da vil alt funke og jeg kan se skjermbildet og bruke ett sett keyb & mus og på en skjerm...kult skal prøve det...hvis ikke noen har noe annen måte å gjøre det på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå