Gå til innhold

Doom på XBLA VS Doom som følger med Doom 3.

TwiiK

Anbefalte innlegg

Hva får jeg dersom jeg kjøper Doom over XBLA som jeg ikke får gjennom versjonen som er med Doom 3 til xbox?

Jeg hadde Doom 3 til xbox, men aner ikke hvor det er lenger og nå vil jeg ha orginale Doom igjen. :p

Men på versjonen av Doom som fulgte med Doom 3 så synes jeg å huske at det var:

- Doom 1

- Doom 2

- 4 player coop og 4 player deathmatch

I versjonen på live så får man:

- Doom 1

- 2 player coop og 4 player deathmatch

Eller er det jeg som ikke følger med helt? Er det noen andre ting man får med i XBLA-versjonen? Spille over live bryr jeg meg ikke om bare så det er sagt. Grafikken og lyden er vel heller ikke bedre såvidt jeg husker.

Jeg burde jo klare å finne Doom 3 for det samme eller mindre enn hva XBLA-versjonen koster nå til dags.

Ser også at Doom 3 står på lista over bakoverkompatible spill på xbox.com, men ikke Resurrection of Evil. Er det selvsagt at RoE også er bakoverkompatibelt eller er det rett og slett ikke det?

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg så nå at bare Collector's Edition versjonen av Doom 3 har de orginale spillene så jeg tror det var Resurrection of Evil jeg hadde. RoE har til og med flere maps til Doom 2 enn de som er med i CE versjonen.

Da er egentlig det eneste jeg lurer på om noen har RoE og kan teste det på en 360 eller bare bekrefte/avkrefte at det er bakoverkompatibelt. :p

Edit: Fikk avkreftet det, selv. :( Får se om jeg finner gammelboksen da. :)

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar

Hvordan er doom 3 på 360 iforhold til xbox1? De hadde den på EBgames til 79kr.

Halo 2 er bedre på 360, men splinter cell er dårligere på 360. Bildet er i 4:3 format. Det er opp og ned med kvaliteten fra xbox1 til 360 på enkelte spill.

Endret av dill-hole2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...