Gå til innhold

Hvor kraftig inverter til Xbox


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har planer om å skaffe meg en billig inverter som skal drive en Xbox. Hvor mange watt trenger jeg? Holder det med 150w eller må jeg opp i 250/300?

 

Jeg skal bruke Xboxen i bilen altså, og skjermen skal være en 10.2" LCD skjerm som kan gå på 12volts plugg, så den trenger ikke regnes med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den trekker helt sikkert mindre enn 270watt. Reelt effektforbruk ligger nok mer sansynelig rundt 100W. Tipper en 150W inverter skulle klare jobben fint.

 

space

 

(Går automatisk ut i fra at det ikke er en 360 det er snakk om siden det ikke er nevnt.)

Endret av space17
Lenke til kommentar

Har nå målt effektforbruket på min Xbox ved litt ulike aktiviteter (med en billig og ikke veldig nøyatig måler).

 

Xbox slått av, strømmen i: 7W

Slått på, står i dashboard: 70W

Colin McRae 3: idle 70W, kjøring 72-74W

Crash Bandicot: idle 70W, spilling 74-75W

DVD-film: 72-75W

Max forbruk målt ved å slå på Xboxen: 86w

 

Hvis vi legger inn missvisning på 41% som er max feilvisning trekker den ca 105W ved bruk. Mao. holder en 150W inverter i bøtter og spann.

 

 

space

Lenke til kommentar
Har nå målt effektforbruket på min Xbox ved litt ulike aktiviteter (med en billig og ikke veldig nøyatig måler).

 

Xbox slått av, strømmen i: 7W

Slått på, står i dashboard: 70W

Colin McRae 3: idle 70W, kjøring 72-74W

Crash Bandicot: idle 70W, spilling 74-75W

DVD-film: 72-75W

Max forbruk målt ved å slå på Xboxen: 86w

 

Hvis vi legger inn missvisning på 41% som er max feilvisning trekker den ca 105W ved bruk. Mao. holder en 150W inverter i bøtter og spann.

 

 

space

8801153[/snapback]

 

Vel da får det bli en sånn en da ;)

 

Jeg har en grei Luxor (Prøv å google Luxor og du finner nada om Luxor elektronikk?) portabel DVD spiller som er bedre enn de fleste andre. Den har optisk 5.1 kanals lyd (du må koble til)den støtter HD komponent, er 10.2" høyoppløst skjerm (tror det er 848x480) og kan brukes som egen skjerm eller som vanlig DVD spiller ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...