TST Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 RalliSport Challenge var et av de spillene som skulle overtale gamere verden over til å kjøpe Xbox. Enhver konsoll trenger et godt bilspill, og det var svenske Digital Illusions som fikk oppdraget å lage denne viktige tittelen for Microsoft. Digital Illusions har et rulleblad av rent gull, og de har i tillegg massevis av erfaring med andre bilspill. Nå er det endelig tilgjengelig for PC. Les hele omtalen Lenke til kommentar
zapper Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Vil bare påpeke at du MÅ ha et Geforce 3 Ti kort eller raskere for å få noen glede av dette spillet. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Bra omtale men screenshotsene viser jo ikke hvor bra grafikken faktisk er da. Her er 4 bilder jeg har klippet sammen fra screenshots tatt med mitt Radeon 9700pro. (Opprinnelig i 1024x768 m/ 4xAA og 16XAF - har kun klippet ut en passende bit fra 4 screenshots - har ikke resizet bildene). http://www.newcharts.com/radeontesten/rsbilder.jpg SLIK skal det se ut! Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Dette spillet var genialt å linke, har ikke hatt det så morro siden første gang jeg spillte UT på LAN :wink: nice grafikk også, synd jeg ikke har noe bedre en gf3 : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg