Andrs Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hei. Jeg lurer på hva dere synes om dette bildet av en hest, mens solen går ned. Håper på konstruktiv kritikk. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Synes bildet ble fint. Dog det hadde vært enda finere uten treet bak hesten. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Det var en bra ide, men det er litt for mange forstyrrende elemter i bildet som treet i bakgrunnet og de små planetene foran og ved siden av hesten. Huset i bakgrunnen er også forstyrrend etter mitt skjønn. Hadde det bare vært hesten og gjerdet så hadde dette vært et fint siluettbilde. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Som sagt er treet, blomstene og huset forstyrrende. Jeg synes også at det kunne gjort seg bedre uten gjerdet så tett opptil kameraet, men det er vel vanskelig å unngå.. Ellers veldig bra.. Lenke til kommentar
sthlm Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Fin tanke og vel gjennomført silhuett mot fin himmel. Dog er det noe som trekker ned. Når du tar slike bilder så bør du passe på objekter som spider motivet ditt som gjerdet gjør her. Ellers er mye nevnt før. Mao ville jeg kun hatt en silhuett av hesten. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Fin himmel, tøft at hesten er helt svart pga den gode belysningen, hadde dog vært bedre uten treet i bakgrunnen som tidligere sagt eller så kunne hesten stått litt mer til høyre slik at man så hele treet. Lenke til kommentar
Andrs Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Tusen takk for veldig god konstruktiv kritikk. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå