detvarvondtdet Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hver gang jeg kobler Ipoden min til PC/itunes for å overføre nye sanger så oppdaterer den spillelistene osv. Da er det for hver eneste gang en haug med sanger som er borte..? Disse står da markert med et utropstegn vedsiden av seg i Itunes. Hvorfor i all verden skjer dette? Jeg har ikke vært inne og rørt på noe i mappen jeg har musikken min, men alikevel skjer dette hver eneste gang. I dag var det ca 30 sanger som plutselig er "borte" (står med det utropstegnet) ved siden av seg.. Hadde vært meget takknemlig om noen kunne gi meg en hjelpende hånd for hvordan løse dette. En annen ting jeg lurer på også er om det går an og gjøre så Ipod kommer opp som en ekstern lagringsenhet i utforsker/min datamaskin? Så jeg kan klikke meg inn direkte i undermappene i Ipoden og slette/overføre på den måten? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Tror det har noe å gjøre med at du ikke har sangene på pc'n din, eller at du ikke har kjøpt de over itunes.... Ang ipod og windows utforsker så vet jeg det finnes program, men husker desverre ikke navnet på noen av de i farten Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Tror det har noe å gjøre med at du ikke har sangene på pc'n din, eller at du ikke har kjøpt de over itunes....Ang ipod og windows utforsker så vet jeg det finnes program, men husker desverre ikke navnet på noen av de i farten 8770985[/snapback] De aller fleste sangene er lagt over fra cd`r og ikke kjøpt i Itunes. Men de går jo fint å legge over på Ipoden for det. Problemet er at hver gang jeg kobler på Ipoden så forsvinner 20-30 sanger som er på den (tilsynelatende random order), og det uten at de er rørt på pc`n. Alle sangene som forsvinner når ipoden oppdaterer seg er på pc`n og på samme plass som før..Jeg blir gal! Lenke til kommentar
daruu Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg har selv hatt samme problemet.... Det jeg gjorde for å løse det, var at jeg innstalerte en gammel versjon av itunes + at jeg nekta itunes tilgang til internett, da funka det ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå