kjakan_mm Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Ser ikke helt modden din jeg?Er det neonlyset du mener, eller led viftene? Mvh,Stian Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 Ser ikke helt modden din jeg?Er det neonlyset du mener, eller led viftene? Mvh,Stian Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 Tøff nok den ja. Liker det vinduet på det kabinettet! Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 SomEThinG"]Mm, Enebakk er ikke noen dårlig plass assa... (bare noen steder) Flateby er best i enebakk og er bedre enn slummen i rælingen... Flateby har en enorm utbygging nå i d siste og masse folk flytter hit, vi har t.o.m. bredbånd, d er d enkelte steder i rælingen som har... *hoho* Og kenneth: Laxe litt med caps og utropstegn a... Skal jo være litt sivilisert forum og ikke bli neddynket av utropstegn fra fjortiser som deg... Og til deg ØYVIND... jeg er ikke fjortis! Jeg er snart 16! å være fjortis er ikke en alder men en tilstand... *kremt* Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 [quote name="Asså' date=' d er et MEGET fint spille samfunn der, arangerer stort lan (32 pers) ca. 1 gang i måneden og alle har bredbånd og vi spiller over nettet hele tiden... D er jo d som teller da, ikke sant? :wink: [/quote] Næh?? 32 personer?? gigantisk se på www.madlan.no heller dere! det som tar av! Lenke til kommentar
Lars Johan Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Det var eit kult kabinett! Lenke til kommentar
COMPstomp Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Sargent Fire: er du sveiseblind ? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Bra kabinett det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå