eUnaas Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 ...jeg har kjøpt en d-link bredbåndsruoter (4porter) problemet er at jeg ikke får denne til å virke... hum... jeg får ikke innstalert den, noen som har den samme, eller vet hvordan? (kjører Win98) Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 Quote: eunaas skrev (2001-12-28 02:37):...jeg har kjøpt en d-link bredbåndsruoter (4porter)problemet er at jeg ikke får denne til å virke... hum... jeg får ikke innstalert den, noen som har den samme, eller vet hvordan? (kjører Win98) Hei. Har denne selv. Kan du fortelle litt mere hva slags "bredbånd" du vil dele?? Etter at du har koblet nettverkskortet til en av portene (ikke wan eller uplink porten), åpner du internett explorer og skriver inn ipadressen 192.168.0.1 ?? Står i bruksanvisningen. Der får du kontroll over hele boksen. mvh Miniguru Lenke til kommentar
craq Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Du må si hva slags modell du har! :/ Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Hvis du har ADSL fra NGT så kan du sansynligvis ikke bruke'n. Men har du Telenor eller tilsv. så går det bra. (I den grad noe som kommer fra Telenor kan kalles bra :smile:) Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 13. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2002 ...fixa det nå! ...eller det vil si at winXP gjorde jobben! Det må være noe galt med win98 og D-Linken... for det gikk ikke med win98 men etter å ha oppgradert til winXP så gikk alt ...som en lek! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå