Goscinny Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Har eksamen i morgen og driver å regner litt oppgaver, men har satt meg litt fast på en oppgave. Oppgaven står i CoSinus og er 7.218 d om noen skulle ha boka. Oppgaven: Håper noen kan hjelpe meg! Goscinny Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Fikk den til nå. Kan legge ut løsning i morgen om noen skulle ha lyst til det ... Goscinny Lenke til kommentar
Kristoffer_Aurdal Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Fikk den til nå. Kan legge ut løsning i morgen om noen skulle ha lyst til det ... Goscinny 8771072[/snapback] Jeg kunne tenke meg å se løsningen, men da helst i dag, før eksamen. (Tror egentlig ikke at vi får derivasjon av doble rotuttrykk da, men det skader jo aldri å være forberedt.) Lenke til kommentar
Janhaa Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Fikk den til nå. Kan legge ut løsning i morgen om noen skulle ha lyst til det ...Goscinny 8771072[/snapback] Jeg kunne tenke meg å se løsningen, men da helst i dag, før eksamen. (Tror egentlig ikke at vi får derivasjon av doble rotuttrykk da, men det skader jo aldri å være forberedt.) 8773195[/snapback] har derivert den...se vedlegg deriv.doc Lenke til kommentar
Kristoffer_Aurdal Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Takker, nå så jeg hvorfor det ikke gikk da jeg prøvde: Jeg følgte ikke regelen, glemte at det var 1/2sqrt(x) Så jeg tok bare 1/sqrt(x). Igjen tusen takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå