Heilage Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hei. Nå til sommeren skal jeg investere i et Reserator 2 sett (clicky). Hvor kraftige CPU og GPU-komponenter kan jeg bruke på dette? Trenger ikke kjøling av Northbridge, da jeg har heatpipeløsninger på hovedkortet. Kjører nå et Asus A8N32E SLI Deluxe hovedkort med AMD Athlon64 4000+. Skjermkortet er enda usikkert, noe innenfor 2900-rekka. Noen tanker rundt dette? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg regner med det vil gå, men du kan nesten glemme overklokking. For de reserator settene har alv flow og heller ikke så gode vannblokker. Radiatoren er bare sånn middels. Hele poenget med Reserator settene er lydløs PC, og ikke ekstra kjøling. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Poenget for meg er lydløs PC. Jeg overklokker ikke, har heller ikke noe ønske om det. Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Asus anbefaler at du bruker den medfølgende viften dersom du ikke har vifte på cpu-kjøleren.... Vet ikke hvor varmt kortet blir @ stock, men det er jo verdt å ta i betraktning. Tetanus Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Asus anbefaler at du bruker den medfølgende viften dersom du ikke har vifte på cpu-kjøleren.... Vet ikke hvor varmt kortet blir @ stock, men det er jo verdt å ta i betraktning. Tetanus 8780832[/snapback] Jeg ser ikke formålet med den vifta når jeg har en 120mm i bakkant noen millimeter unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå