Toska92 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Fryktelig fint vær da!Er ganske likt hjemme hos meg på Bømlo også. Hadde det kanskje vært bedre å croppe vekk alt i nedre høyre hjørne. Fokusere på selve karusellen. Ellers veldig fint. Lenke til kommentar
SebRamsland Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Utrolig fint bilde! Livligere farger tror jeg aldri at jeg har sett før Er det noe jeg skulle muligens endret, så må det ha vært vinkelen. Skulle gjerne vært litt bedre vinklet, slik at man bedre ser de som sitter oppe i karusellen. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Veldig stilig bilde! Stilig med fargekomposisjonen. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Fine farger og kontraster. Fin farge på himmelen, skyene er spesielle og er med på å heve bildet. Jeg ville ha kroppet ut selve masten i nedre hø billedkant da dette skaper en viss ubalanse og virker forstyrrende etter mitt skjønn. Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Gode sterke farger(kanskje litt for sterk).. Riktig eksponert. PS: Måtte bare tulle litt med bildet. Kjedet meg. Hehe... Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hva har du gjort med fargene? Var veldig stilig.. Passet veldig bra til dette bildet, synes jeg.. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg vet ikke hvor fort denne maskinen gikk, men du har i hvert fall fått menneskene klare, og fargene på maskinen tar seg svært godt ut foran den nydelige blå himmelen Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Egner seg bra til en reklamebrosjyre/plakat for tivoliet, du får spørre dem og se om du får lønn for jobben.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Egner seg bra til en reklamebrosjyre/plakat for tivoliet, du får spørre dem og se om du får lønn for jobben.. Second That. Veldig stilig bilde, ser ut som at menneskene er skarpe, og hvis dette er den karusellen jeg tenker på er den ikke av de mest sakte karusellene. Fargene gjorde seg som tidligere nevnt veldig godt i kontrast mot himmelen! Mvh. Rebecca Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Fin komposisjon rensket for unødvendige forstyrrelser! Fargene i overkant overdrevet, for min del. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Aah, deilig å se det fine været vi har på et så flott bildet. Likte kontrastene. De var meget gode! Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Egner seg bra til en reklamebrosjyre/plakat for tivoliet, du får spørre dem og se om du får lønn for jobben.. 8774756[/snapback] Thrid that Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå